Rebel-Rider Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) X-bit labs har testet 5 nye samsung LCD skjermer og det viste seg at en av disse hadde 12ms responstid og dette er ikke "fuske" responstid som visse produsenter bruker dette er full responstid!! skulle vel tilfredstille selv de mest hardbarka FPS fans X-bit labst LCD test Endret 8. mars 2004 av zandro Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Den første var mildt sagt FLAT Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 X-bit labs har testet 5 nye samsung LCD skjermer og det viste seg at en av disse hadde 12ms responstid og dette er ikke "fuske" responstid som visse produsenter bruker dette er full responstid!! skulle vel tilfredstille selv de mest hardbarka FPS fans X-bit labst LCD test Jasså, det er ikke noen "fuske" responstid nei? Så du hva det ble skrevet om 172X? Har du forøvrig lest testen på toms hw? Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Digg skjerm... men sikkert en meget stiv pris Lenke til kommentar
Novec Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Nr 1, F-r-e-d-r-i-k? Stemmer heller for denne, jeg. Den har heller ikke noe særlig merkbar etterslep (med mindre kvikksølvet kryper nedover mot 10 grader) og gir deg litt skikkeligere plass å jobbe med. Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Nr 1, F-r-e-d-r-i-k? Stemmer heller for denne, jeg. Den har heller ikke noe særlig merkbar etterslep (med mindre kvikksølvet kryper nedover mot 10 grader) og gir deg litt skikkeligere plass å jobbe med. Nice one da... Har du rompa di full av penger, gå for den der! Men skal du litt på LAN og kanskje vil ha igjen penger til mat, gå for mitt forslag. Lenke til kommentar
Novec Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Ja... Den er et ****** å dra meg seg, og det er ikke akkurat god plass til sånt på pressetribuna på TG. Skal dessverre ikke dit i år, så dere får ha god tur dere som skal! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå