Data-Freaken Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 hei hei...eg hørte nylig at eg hadde en Celeron prosessor ka ****** vil det si egnetlig..e det en av de beste eller?? mye bedre/dårligere? enn AMD? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) Skjønnte egentlig ikke en dritt av hva du sa... Men kan prøve, en 2,8 Celeron yter om trent det samme som en P4 1,& Willamette. Og den yter dårligere enn en Amd Duron 1,6, og enda dårligere på f eks en Amd Xp2500. Hvilken cpu er det du har da? Edit: Les Her. Og Her. Så kan du danne deg et bilde av ytelsen. Endret 8. mars 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Celeron er "fattigmannsprosessoren" fra Intel. Ikke noe å satse på, P4 og Athlon XP er mye bedre valg. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 hei hei...eg hørte nylig at eg hadde en Celeron prosessor ka ****** vil det si egnetlig..e det en av de beste eller?? mye bedre/dårligere? enn AMD? Celeron er de dårligste cpu'ene Intel lager idag. De er svært mye svakere enn dagens AMD cpu'er. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Celeron er et salgstriks fra Intel. Ikke noe annet. De er dyre i forhold til ytelsen, og de yter sinnsykt dårlig (En Celeron 2.6 GHz fikk bank av en AMD Duron 1.6 GHz. Duron er forresten AMD sin fattigmannsprosessor, og er mye billigere enn Celeron). Nei, gå heller for en AMD Athlon XP med et nForce2-hk, hvis du skal ha et billig system. En grei regel er bare å styre unna alt hvor det står Celeron. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Nå tror jeg han har skjønnt det Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Jeg har en veldig sårlig CPU på min datamaskin nå, og vil ha en ny.....eg gikk til en data-forretning der de hadde CPUer, eg sa eg betalte opp til 1600kr....Dessverre sa de at min CPU e ute på Dato Er det noen her som vet kordan eg kan få skiftet CPU hvis det e mulig..... Er nok en luring han Data-Freaken. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Men man man ler egentlig ikke av andres kanskje ikke så gode kunnskaper... Men likevell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå