MsTwigi Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 NYBE på forumet... oh yeah... hei alle... vel.... har et lite spm.... "nettopp" bygd meg PC... og sliter med at den ikke liker multitasking... spes når jeg spiller CS, og skal alt+tab ut av gamet, så hender det at den får helt fnatt og restarter av seg selv... Hvilke komponenter er det som får hetta? er det CPU'en...? eller... hva kan det være? det er ganske hat at den gjør det der... Den går ikke varm... det har jeg nemlig sjekka... den holder jevnt på 32grader... på forhånd takk.. -MsTwigi- Lenke til kommentar
John_^ Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Du kan skru av den automatiske restarten i System Properties, Advanced, Startup And Recovery. Du vil dermed sansynligvis ende opp med en blåskjerm og en feilmelding som gjør det enda litt lettere å finne ut hva som forårsaker denne feilen. Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) ligger cpu på 32C? sikker på at det ikke er temp inni kabinettet? hvordan hardware har du? btw. velkommen til forumet vårt Endret 8. mars 2004 av harald_ Lenke til kommentar
Swixz Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Det er ikke sikkert at det er maskinen det er noe galt med. Ofte er det spillet sin skyld.(bugs) Noen spill jeg vet om som gjør dette: Max Payne 2 hopper tilbake i windows, Hidden & Dangerous II gjør så mye rart at jeg ikke får satt ord på det... Med din maskin (sjefs-maskin forresten! Grattis!!) burde ikke hardware by på problemer, men drivere kan gjøre det. Først og fremst windows update, men også Catalyst/Omega, DirectX, lyd, USB, chipsett and the list goes on. Så alt jeg kan tipse om er nye drivere, og det faktum at enkelte spill rett og slett ikke lar seg kombinere med andre programmer. Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) Du har elendig bruk av emnefelt, en svært lite opplysende (jeg så specs utfra din profil, tungvidt) og språklig dårlig post. Ser du er ny her (så jeg svarer likevel) men se litt hvordan de med 100+ innlegg spør og svarer, mye mer produktivt For å svare på spørsmålet ditt, skjermkort (driver) tipper jeg er problemet, så du hadde et ATI kort og min erfaring er at OpenGL driverene kan være litt frynsete i kantene. Endret 8. mars 2004 av Dollar Lenke til kommentar
Frzr Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Er nok en "bugg" med skjerkort driveren din, gi meg navnet på skjermkortet ditt så skal jeg gi deg en link til den nyeste driveren, eller har du allerede installert den kanskje? Lenke til kommentar
Zvinx Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) NYBE på forumet... oh yeah... hei alle... vel.... har et lite spm.... "nettopp" bygd meg PC... og sliter med at den ikke liker multitasking... spes når jeg spiller CS, og skal alt+tab ut av gamet, så hender det at den får helt fnatt og restarter av seg selv... Hvilke komponenter er det som får hetta? er det CPU'en...? eller... hva kan det være? det er ganske hat at den gjør det der... Den går ikke varm... det har jeg nemlig sjekka... den holder jevnt på 32grader... på forhånd takk.. -MsTwigi- Hmm, sikker på at du har nyeste drivere innstallert? og en !!!viktig!!! ting, du har vel DiretcX 9.b innstallert?! Det er mayor viktig Ser nemelig du har samme grafikk kort som jeg (hvilken produsent? den var også meget ustabill helt til jeg fikk innstallert DirectX, i tilegg til nyeste drivere. (feil emne, men siden du er ny er det vel lov en gang ) Endret 8. mars 2004 av Zvinx Lenke til kommentar
MsTwigi Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 Mulig at cpu-temp er høyere. Sitter ikke på denne maskinen akkurat nå. Men den er uansett ikke høy. Mitt skjermkort er Sapphire Radeon 9800XT Takk... -MsTwigi- Lenke til kommentar
norrick Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Alt + Tab? Hmm, var det ikke en feil med de gamle Radeon driverene og noen gamle ver. av CS? Last ned nyeste driver for skjermkortet og oppdater CS. Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Prøv å trykk Alt+Tab i windows. Hva skjer? Jo, du får opp en meny for velge mellom de vinduer du har åpen. Dette kan man bruke hvis man ikke har mus f.eks. Kanskje dette er feilen. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Du var s0et /Ontopic Oppdater Skjermkort drivere og kanskje til Cs 1,6 visst du ikke har gjort det.. Som de andre nevner her.. Lenke til kommentar
Falconer Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Ser at du har ATI Radeon kort. Hvis spill restarter av seg selv, kan du med fordel prøve å skru av VPU Recovery. Display Properties - Settings - Advanced - VPU Recover Dette fiksa ihvertfall problemet hos meg i en tidligere driver-versjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå