T-BoNdE Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 Vet noen om en internettside der jeg kan finne ut av CS komandoene til consollen? Jeg har probleme med å huske de jeg finner ut av så det hadde vært ok med en tekstfil! Det er fett med cs men jeg hater LAME cheatere som tror de er noe siden de har høy stats men egentlig suger de så mye at de ikke tør å spille uten cheats!! Mildt sagt "JEG HATER CHEATERE"!!! Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 hater awp like mye som cheats, cheaterne hater jeg men awpfolk er normale folk :smile: http://www.google.com kanskje, søk på counterstrike eller counterstrike console commands eller noe. Lenke til kommentar
T-BoNdE Skrevet 22. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2002 Jeg fant ikke noe der men takk allikavel! AWP er gøy så lenge du bruker den men det er kjipt med campere som sitter med den! Lenke til kommentar
assagab Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 her er ei side som har ein del cs kommandoer http://progamers.topcities.com/guider/csguide1.htm Lenke til kommentar
Pop Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 Om du hopper innom http://www.planethalflife.com har de noen sider der med absolutt alle konsollkommandoer som er i Half-Life. I tillegg finner du de som er spesielt for CS. -P- Lenke til kommentar
simes Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 awm er et våpen som krever skills, bare synd at det er mange n00bs som sitter og camper i mange timer med den og treffer "akkurat deg".. Det er irriterende jah.. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 23. mars 2002 Del Skrevet 23. mars 2002 Quote: On 2002-03-22 21:39, zimen skrev:awm er et våpen som krever skills, bare synd at det er mange n00bs som sitter og camper i mange timer med den og treffer "akkurat deg".. Det er irriterende jah.. eeehhh...det er liksom ikke noe tungt å knerte en fyr med awm/awp! Det holder liksom bare å treffe han med en kule så har du knerta fyrn(som oftest), så skills krever ikke awm/awp etter min mening! Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 24. mars 2002 Del Skrevet 24. mars 2002 hvis man er litt tøff, så stormer man med awp, og da trengs det skills.... da er det drepe eller bli drept Lenke til kommentar
tja||anal Skrevet 24. mars 2002 Del Skrevet 24. mars 2002 Virker som om mange her har problemer med å innse at man kan bli drept av en kule. Men får man mange mindre kraftige kuler på seg er det helt greit. Og AWM er ikke kraftig i det hele tatt, egentlig. Man kan skyte en gubbe i brøstet og enda lever han. Helt sykt!!! Lenke til kommentar
TuMaz Skrevet 27. mars 2002 Del Skrevet 27. mars 2002 Hmmm. Jeg har spilt CS på nettet 2 ganger. Er ikke noe særlig god. Folk kaller meg vel noe slikt som n00b, rookie eller lignende. CS folk er noen rare folk. Hvis noe klarer å skyte de "beste" så er det med en gang snakk om cheat! Begge kveldene jeg testet det var det beskyldninger hele tiden. Ingen som tåler å tape der i gården! Fant et bilde på nettet som Illustrerer dette godt! Men artig var det... :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå