DJViking Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 De bør være ICSA Certified .http://www.icsalabs.com/ Husk at CA eTrust antivirus 2005 er gratis i ett år hvis man følger min tidligere link . Og hva gjør du når det året er gått ut? Jeg synes også at når man kjøper lisens for et program så burde oppdateringer være gratis når du bruker dette programmet, uansett hvor lenge du bruker det. De fleste stopper med alle oppdateringer av programmet når lisensen er utgått(Skulle ikke forundre meg om noen også stopper virusoppdateringene). Norton som jeg vet krever betalt lisens for å få virusoppdateringer samt vanlige oppdateringer.... Skulle vært noe slags Open-Source ved virusoppdateringer.. En Virusorganisasjon som stod for arbeid med å lage motangrep på virus ettervert som det kommer slik at de som vil lage AV programmer kan benytte seg av dette(Slik som det er nå har vel alle sitt eget viruslab og kommer ut med egne virusdefinisjoner, hvis jeg ikke tar feil).. Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 det er mange som flamer norton antivirus og norton internet security, og dette er ikke uten grunn. nav/nis 2003 og spesielt 2004-versjonen var skikkelig ille, men den "nye" 2005-versjonen er faktisk overraskende ressurssnill. kan overhode ikke sammenlignes med de eldre versjonene. bare så dét er sagt! Lenke til kommentar
miCro Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Jeg må si meg enig i det. Norton AV 2005 bruker kanskje 1/10 av det minnet som f. eks. Firefox bruker, og når programmet ligger og passer på i bakgrunnen bruker det knapt noe CPUkraft. Selvfølgelig, når den skal scanne maskinen bruker programmet litt mer ressurser, men jeg har ikke noe problem å f. eks. spille mens den scanner i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Marti Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Tja, alle prosessene samlet kan vel fort bruke en del minne. Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Det jeg liker er at Norton bruker 45 min på å skanne maskinen med standard settings, NOD32 bruker 7 min på min maskin Og for de som lurer, det er bevist at NOD32 finner fler virus! Kjøpte meg faktisk NOD32 fordi jeg liker det så godt, selvom jeg har gratis både Norton og Norman. Kjøpte det på utelands side for dollar, og da koster det ikke mer enn knappe 250 spenn, neste år er enda billigere også.. Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 AVG Anti-Virus Last ned her Noen som vet om AVG er ressusrskrevende? Naboen har en gammel pc som ikke takler all verden, vil AVG kunne kjøre greit på den? Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Okay, kanskje noen vet om et annet gratis antivirus-program som er lite ressurskrevende? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Okay, kanskje noen vet om et annet gratis antivirus-program som er lite ressurskrevende? http://www.avast.com/eng/down_home.html Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 hm, da lurer jeg på om ikke jeg skal prøve både avg og avast, for å sjekke hvilken som er "lettest" å kjøre av de gode gratisversjonene! thanks! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Vil si jeg er imponert over Avast etter at jeg begynte med det. Eneste minuset, er at det har et problem med å fungere sammen med zone alarm Så bruker Sygate nå som er like bra, men der er det noen andre minuser igjen Lenke til kommentar
wilai Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 står valge mellom avg og avast? ta avast.. avg klare ikkje fjerne alt Lenke til kommentar
Scotty Grumble Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 avg sier knapt nokk i fra Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Har nå prøvd flere forskjellige antivirusprogramer,og endte opp med å kjøpe Avg7.1 Pro. Kjører gratis versjonen på de andre maskinene mine, og tror neppe det er noe dårligere enn de andre AV programmene som er nevnt her. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) Hvis man går hit : http://www.microsoft.com/athome/security/v...us/default.mspx Får man kommersielle antivirus program med suscription ved å bruke linkene fra microsoft . Følgende med fri subscription : CA eTrust 12mnd fri abn. F-Secure 6mnd fri abn. McAfee 3mnd fri abn. Panda 3mnd fri abn. Symantec 3mnd fri abn. Trend 3mnd fri abn. Kan være kjekt å vite Endret 5. mars 2006 av syar2003 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Når man snakker om hva som er "beste" antivirus program, så går det vel på hvilket som er best på å snappe opp flest virus? Vet ikke om det foreligger noen statestikker på hvilket progam som jamt over stiller best der, og om det feks er forskjell på gratis-progammene og de andre, det ville jo være det interessante Husker da jeg en gang gikk over fra AVG til Panda, så ble plutselig flere viruser funnet som AVG ikke hadde reagert på. Det var for ca 3 år siden, mulig AVG er blitt bedre nå, vet ikke. akkurat nå bruker jeg Norman som kommer gratis gjennom både nettbanken og Tele 2. Vet ikke hvor bra det er, men det har vært helt fritt for virus sålangt etter at det ble innstallert Lenke til kommentar
vanskeligåfinnepåetnavn Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 det som er fint med norton er at den skanner nye filer, som f.eks du nettopp har lastet ned og ser om det er virus i dem. Det gjør vel ikke AVG? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) *slettet* Endret 3. april 2006 av PepsiCo Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Bruker NOD32 for tiden. det er klart best. vunnet masse tester og. Finner masse rart mens jeg er på internett og oppdaterer virusdatabasen automatisk. 5859815[/snapback] og som kjent er jo NOD32 gratis ja....... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 *så ikke at det var snakk om gratis* avg funker det og da Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 AVG Anti-Virus Last ned her Noen som vet om AVG er ressusrskrevende? Naboen har en gammel pc som ikke takler all verden, vil AVG kunne kjøre greit på den? 4119522[/snapback] Har ikke prøvd selv, men det sies å ikke bruke så veldig mye.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå