Gå til innhold

videospiller til pc

Anbefalte innlegg

Det som skal gjøres er at videospiller skal kobles til pc.Slik at man kan brenne ut filmene fra pcen. Noen som har prøvd dette? :dontgetit:

Videoen har svideo.Så regner med at det skal være en grei sak.

Så hvem tvkort fungerer bra til dette bruket?

hilsen kent.

takk for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

må bare komme med en liten innrømmelse, etter å ha lest innlegg de siste dagene så har jeg blitt overrasket over div morsomme spørsmål.

så det første jeg tenkte når jeg leste overskriften var -" la meg gjette, han har tenkt til å stappe en videospiller inn i kabinettet"

Endret av Slettet-80wCWpIM
Lenke til kommentar
må bare komme med en liten innrømmelse, etter å ha lest innlegg de siste dagene så har jeg blitt overrasket over div morsomme spørsmål.

så det første jeg tenkte når jeg leste overskriften var -" la meg gjette, han har tenkt til å stappe en videospiller inn i kabinettet"

hehe :p tenkte jeg ikke på.

men må ikke ha alt INNI pcen da.Går mere under modding og ha video inn i pcen.

Men ser tankegangen din.Er bare sååå trøtt og sitter på jobb og smelter bort i en stol.

Lenke til kommentar

Jeg hadde VideoSpiller til pc før jeg (eller VideoTape leser), koblet på SCSI-Bus ble brukt til å lese av og skrive til Videokassetter før og etter redigering digitalt, angrer på att jeg solgte den. :(

Endret av johskar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...