Gå til innhold

hjelp har en drit data

Anbefalte innlegg

hey jeg har packardbell bærbar pc det er en rompe data for og si det mild jeg luerer på om jeg klarer og få den bedre på noen vis

jeg har en amd xp-m2400+ og 256 delt med skjerm min

og jeg har et sis 740 skjerm kort :blush::blush::blush::blush::blush::blush::blush::blush::blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ett eget skjermkort slik at du ikke bruker av det vanlige minnet til det.

512mb ram bør du nok ha.

En liten tur i bios er sikkert også greit å sjekke at cashe på prosessor og andre instillinger står korrekt.

skriver du mer nøyaktig hvilken packard-bell maskin du har kan vi sikkert si mer om hva som bør gjøres. Modellnavn osv.

Lenke til kommentar

Lite trolig at han får presset inn et skjermkort i sin bærbare PB-pc? Skal aldri si for sikker, selvfølgelig, men det er jo lite trolig..

Hadde vært kjekt med litt mer informasjon ha modell angår, det blir mest gjetninger fra vår side nå...

Hvor mye vil du eventuelt bruke på dette?

Lenke til kommentar

snakk om bærbar her, men det visste du sikkert... :blush:

legg på litt ekstra ram og du vil merke litt bedre ytelse...

fru EDIT: Osse_Mon var sjappere enn meg

Endret av ridgea
Lenke til kommentar
så utrolig usaklig topic....

<offtopic>

isåfall ekstremt usaklig reply... hvis du ikke liker topic/posten, ikke reply... hvis alle hadde gjort det hadde kanskje de som poster slik skjerpet seg...

</offtopic>

Tror nok det hadde gjort susen med litt mer minne, og for all del fjern litt spyware. Har vært å fikset veldig mange pcer (konsulentarbeid) og det er ofte det er spyware som er problemet til folk... Det er jo generell tro blant folk at en maskin blir "sliten" over tid, men dette skyldes egentlig bare at maskinene blir dynget ned med masser av programmer...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...