aniki Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Noen her som har Samsung P400? Den ser konge ut , og jeg regner med at jeg kommer til å kjøpe den igjennom Elkjøp til kraftig nedsatt pris (fordi de har prisgaranti og jeg har funnet et billig sted). Så.. noen som har noen innvendinger om hvorfor denne mobiltelefonen ikke skulle være noe bra kjøp? Utover bluetooth.. blææ! Kjipe Samsung som ikke har bluetooth støtte For de som måtte lure er det t68i jeg har for øyeblikket.. kunne tenke meg en t650, men den er jo ikke kommet ut enda Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Den vant en nylig test i forbrukerrapporten (har ikke elkjøp bare 100% prisgaranti da? Lefdal har vell 150% og Smartclub 200%, men jeg trur ikke sistnevnte gjelder nettbutikker) Lenke til kommentar
Wolf22 Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Jeg har den! Og jeg elsker den! Spesielt den roterende skjermen... Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 P400 er en helt grei telefon, hvis du har prøvd v200, har du prøvd p400. Forskjellen er at det ikke er ytter display, og at det er roterbar skjerm. Litt stor, men ikke for stor. Lenke til kommentar
Lazaa Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Min mening om p400: Dårlig kamera Stor og klumpete Har ikke utvendig skjerm, og om du lukker den med vridd skjerm får du garantert riper! Tenk heller på e700! Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 får ikke riper av og bare ligge på et bor. men, når du sitter hjemme forran pc en, så kan du jo bare snu skjermen. men, syns ikke kameraet er så dårlig. Lenke til kommentar
jevne Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 ville heller valgt e700 framfør p400. ca. samme pris (er det ikke? Lenke til kommentar
Lazaa Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 får ikke riper av og bare ligge på et bor.men, når du sitter hjemme forran pc en, så kan du jo bare snu skjermen. men, syns ikke kameraet er så dårlig. når du har den i lomma da vet du! Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Ville heller gått for v-200 i stedet Lenke til kommentar
Wolf22 Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 får ikke riper av og bare ligge på et bor.men, når du sitter hjemme forran pc en, så kan du jo bare snu skjermen. men, syns ikke kameraet er så dårlig. Helt enig. Når jeg er hjemme ligger telefonen med skjermen opp, og det slår enhver ytreskjerm. Kameraet (så lenge man holder støv og sånn ute av det) fungerer også kjempebra. Det eneste jeg kan klage på er at det går ALT for sakte å spille spill på den (men det bryr jeg meg egentlig ikke om). Alle har E700. Hvis du vil ha en telefon som har et bedre design, kan man velge den, men det er ikke noe galt med P400. Lenke til kommentar
JaFFaR Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 p400 er en drit rå mobil men har ikke akuratt så pene former, eller dn er ikke så god å holde i! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå