Peacock Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) Ja tittelen sier vel det meste noen som har bilder? venter i spenning.... Kanskje litt i dyreste laget for at noen skal gidde å bruke mange lapper på EN radiator......... Og en ting til: ser at det er mange som har Waterchill... Så det jeg lurer på om er om det går å feste 1 vifte på hver side av radiatoren som følger med alle settene? Og foresten er det noen som vet om det er en standard bredde mellom hullene rundt socketen på alle hovedkort? litt mange OG nå men noen som vet om det Revoltec licuid icer settet de har på 3dfxcool er noe bra. Endret 8. mars 2004 av Peacock Lenke til kommentar
magne30 Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=214909 akuratt vært en tråd om det. (aktiv) ang spørsmål, jeg har iaf. ikke 2 vifter på den derre radiatorn. Og alle hovedkort skal ha de samma 4 skruehullene på samma plass. kanskje ikke dell hovedkort. Endret 8. mars 2004 av magne30 Lenke til kommentar
Peacock Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 Har AMD og er veldig fornøyd alle de der ferdipakke maskinene på elkjøp kan de bare sende på søppeldynga med en gang! Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Link til Liquid Icer test Har ikke vannkjølin jeg(ennå!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå