Gå til innhold

Headset - anbefalinger?

Anbefalte innlegg

noen som har tips til et headsett som stort sett skal brukes til mp3 spiller, ikke slippe ut noe særlig lyd til omverdenen, ikke for store, ikke gjør så man får vondt i øra etter langvarig bruk, og har bra lyd? (er ikke lydnerd så er ikke SÅ kresen).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En av disse kan jeg trygt anbefale...

Bruker selv HD457, og har tidligere brukt HD433. De legger ikke mye trykk på ørene, har veldig god lydkvalitet, men er kanskje litt store. Men som du ser har de også mindre headsets.

Sennheiser er kjent for å lage gode headsets, så uansett hvilket du velger vil du nok bli fornøyd.

De kan være litt vanskelig å få fatt i, samt dyre i vanlige butikker, men hvis du bestiller rett fra importøren er prisene greie. (Betalte ca. 300 for HD457) Og ja, de selger til privatpersoner, men har ingen webshop e.l.

Endret av Mr.Garibaldi
Lenke til kommentar
Ikke slippe ut noe særlig lyd til omverdenen

Da trenger du et lukket, eller delvis lukket sett headphones.. Ikke et åpent sett som Porta Pro (selv om Porta Pro har alltid vært, og fortsatt er ett av de beste til portabelt bruk)

Anbefaler deg å lese litt her: www.heaphone.com

Kanskje Sennheiser HD 212 Pro, Sennheiser PX200 eller KOSS UR-40 er noe for deg?

Hvis du kan leve med å slippe ut lyd til omverden pga åpen kontruksjon så kan du, som nevnt over, vurdere Porta Pro fra KOSS (husk: KOSS har livstids garanti)

Lenke til kommentar

Ja, vet om portapro, men det er ganske viktig for meg at de ikke slipper ut lyd, så jeg får se.. De er jo suverene på alle andre områder til den prisen med livstidsgaranti.. :)

Takk for svar, skal se på de som er nevnt. Men bare fortsett å foreslå hvis dere kommer på noe :love:

Lenke til kommentar

Jeg pleier ikke å være her inne på denne delen av forumet, og skulle akkurat stille det samme spørsmålet som her ble stilt. Men for meg er det ikke SÅ viktig at lyd ikke slipper ut (såfremt det ikke er mye), så de Kosta Pro, er de gode?

Skal brukes til

spill

film

mp3

Lenke til kommentar

Sennheiser PX100 er bedre enn PortaPro imo., men de slipper jo ut lyd begge to da. Enste fordelen med PortaPro er livstidsgarantien (en relativt stor fordel) og prisene på PortaPro sank jo når PX100 kom (nok et bevis på at konkurranse er gode greier :thumbs: )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...