LoS Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) For å være litt på den fornuftige siden i dag Altså, om du satser på å date/bli venner med/knulle, eller hva du vil med "idol Sandra". Hva med å heller bevege trynet vekk fra pc skjermen, stikke ut en tur i byen eller andre treffplasser sammen med en kamerat eller to. Sjekke opp noen damer du møter på gaten som du kanskje kunne tenkt deg å date/bli venner med/knulle, eller hva du vil? Den eneste forskjellen er at du ikke får tak i et "idol" som tror hu er noe fordi ho kunne synge såpass bra at hun kom videre til neste runde. Endret 8. mars 2004 av LoS Lenke til kommentar
andesh Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Med på den du, ut på byen er best. *Snufs* bor på en plass der det er bare en 18 årsgrensa. *snufs* Men til neste år! Det trenger ikke nødvendigvis være at de trur de er noe, men kor lenge hadde du klart å fått 40 samtala å over hundre melldinge der det står ting som er nevnt her? Hvor mange trur du at de gidder å svare? btw: noen som har nr til britney spears? tenkte jeg skulle prøve meg på ho! Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Er det bare jeg som ikke vet hvem dere snakker om? Har noen et bilde? Lenke til kommentar
Mr.Z Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 Har bilde ja, men jeg er nybegyner her å har ikke funne ut hvordan du gjør det enda. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Den eneste forskjellen er at du ikke får tak i et "idol" som tror hu er noe fordi ho kunne synge såpass bra at hun kom videre til neste runde. Eh, tror du har missforstått. Hun kom ikke videre grunnet stemmen, men på grunn av sjarmen. Husk: Hun trengte to forsøk for å komme seg videre fra første audition, og kom i grunn bare videre fordi dommerne likte henne, ikke fordi hun sang bra. Forøvrig: Sjekke opp en idoldeltager ved hjelp av telefon? GET A LIFE! Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Jeg er ikke sikker på hvor sandra kommer fra og nummeret står sikkert i foreldrene sitt navn eller noe, men fant et nummer du kan prøve: Haugen, Sandra: 45449921. Lenke til kommentar
Mr.Z Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 Hun kommer fra Mosjøen Lenke til kommentar
LoS Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 DG: OK, følger ikke med på idol pga tv'n min er ødelagt, trodde lissom det var derfor man kom videre jeg Ikke det at det hjelper noe på innstillingen til dama, da blir ho bare enda verre fordi ho klarte å komme videre pga sjarmen. Og @ bilde, virker jo grei ho, men selv syns jeg håret hennes gjør at ho ser litt "rar" ut Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 LA nå hun være ifred. Nyt hennes utseende på avstand uten at du skal drive og tlf terrorisere henne. Lenke til kommentar
Mr.Z Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 Finner jo ikke telefonnummere så. Veldig vanskelig å telefonterrorisere uten et telefonummer. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Lissom, vil heller ha nummeret til Kathrine Sørland eller noe. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Lissom, vil heller ha nummeret til Kathrine Sørland eller noe. Kan det han noe med at dette er en SMÅRIPS? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Kan det han noe med at dette er en SMÅRIPS? Nei, hun er bare mye schpaaaere. Hun Sandra er jo like gammal, eller ung, som meg. :----------D Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Åja. Daså. Kathrine Sørland er uansett mer utviklet da Hun er en kvinne. Sandra er en liten jente Same shit different cow spør du meg. De er like blonde ;P Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Åja. Daså. Kathrine Sørland er uansett mer utviklet da Hun er en kvinne. Sandra er en liten jente Same shit different cow spør du meg. De er like blonde ;P Man finner hauger og lass av jenter som er BETRAKTELIG penere hvis man tar seg en tur på Karl Johan/Aker Brygge på en varm sommerdag uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg