Gå til innhold

Idol Sandra

Anbefalte innlegg

For å være litt på den fornuftige siden i dag ;)

Altså, om du satser på å date/bli venner med/knulle, eller hva du vil med "idol Sandra".

Hva med å heller bevege trynet vekk fra pc skjermen, stikke ut en tur i byen eller andre treffplasser sammen med en kamerat eller to. Sjekke opp noen damer du møter på gaten som du kanskje kunne tenkt deg å date/bli venner med/knulle, eller hva du vil?

Den eneste forskjellen er at du ikke får tak i et "idol" som tror hu er noe fordi ho kunne synge såpass bra at hun kom videre til neste runde. :)

Endret av LoS
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med på den du, ut på byen er best. *Snufs* bor på en plass der det er bare en 18 årsgrensa. *snufs* Men til neste år! ;) Det trenger ikke nødvendigvis være at de trur de er noe, men kor lenge hadde du klart å fått 40 samtala å over hundre melldinge der det står ting som er nevnt her? Hvor mange trur du at de gidder å svare? :no:

btw: noen som har nr til britney spears? tenkte jeg skulle prøve meg på ho! ;)

Lenke til kommentar
Den eneste forskjellen er at du ikke får tak i et "idol" som tror hu er noe fordi ho kunne synge såpass bra at hun kom videre til neste runde. :)

Eh, tror du har missforstått. Hun kom ikke videre grunnet stemmen, men på grunn av sjarmen. Husk: Hun trengte to forsøk for å komme seg videre fra første audition, og kom i grunn bare videre fordi dommerne likte henne, ikke fordi hun sang bra.

Forøvrig: Sjekke opp en idoldeltager ved hjelp av telefon? GET A LIFE!

Lenke til kommentar

DG: OK, følger ikke med på idol pga tv'n min er ødelagt, trodde lissom det var derfor man kom videre jeg :blush:

Ikke det at det hjelper noe på innstillingen til dama, da blir ho bare enda verre fordi ho klarte å komme videre pga sjarmen.

Og @ bilde, virker jo grei ho, men selv syns jeg håret hennes gjør at ho ser litt "rar" ut :shrug:

Lenke til kommentar
Åja. Daså. Kathrine Sørland er uansett mer utviklet da ;) Hun er en kvinne. Sandra er en liten jente ;) Same shit different cow spør du meg. De er like blonde ;P

Man finner hauger og lass av jenter som er BETRAKTELIG penere hvis man tar seg en tur på Karl Johan/Aker Brygge på en varm sommerdag uansett :yes:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...