Mr.Z Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 Altså, hadde tenkt å skrive nr'et mitt, men gadd ikke. Tror nok at i hadde funne ut kem som hadde det nummere. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 "Hei, hva gjør du a?" "ehh hello?" "Det er mr.Z" "legge på.." Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Hei, skal vi ******? sier du i telefonen... Lenke til kommentar
Mr.Z Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 Hei, skal vi ******? sier du i telefonen... Er det noen flere som har noen gode forslag? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Jeg ligger i senga og tar på meg selv, vil du joine? Lenke til kommentar
Mr.Z Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 Tror ikke den vil funke noe særlig. Lenke til kommentar
friction Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Hvis du absolutt vil snakke med henne, dra til Oslo under et av programmene, så kan du finne ut hvor lett det er å slå ned 13 vakter samt et pressekorps på ca 60 Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Bare vær sånn som du pleier da Lenke til kommentar
Mr.Z Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 Er bestandig meg selv Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Bare jeg som ikke synes hun er såå fin? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Er bestandig meg selv Han er det bare og finne nummeret og ringe DuckY: Ho har et fint smil da..kroppen er fin...hva er det som ikke er fint? Ingen ting Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Bare jeg som ikke synes hun er såå fin? Niks. Hun ser ut som et lite barn (det er hun jo og). Lenke til kommentar
Mr.Z Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 Han er det bare og finne nummeret og ringe Det er det som er probleme. Finner ikke nummere. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Jau. Var hun ikke 16 år? Hun virket mer som 14 på hva hun sa og måten hun snakket.. Eller kanskje hun bare var dum? Enten dum eller så veldig naiv. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Bare jeg som ikke synes hun er såå fin? Nei, hun er søt ogsånn, men ikke noe mer. Finnes bedre. Lenke til kommentar
Mr.Z Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 Ho er VELDIG søt. Men det finnes sikkert bedre det gjør det jo kanskje. Lenke til kommentar
andesh Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 kan prøve å skrive 10 kjærlighetsmeldinger om dagen... kommer hun garantert til å like! Ja, de fleste som kommer seg så langt i idol skifter til anonymt nr. Ellers blir de oppring å får tusen av meldinger av folk som mr.Z her. IMO synes jeg at det er patetisk å prøve å skaffe et nr slikt. men men... Lenke til kommentar
andesh Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) kan prøve å skrive 10 kjærlighetsmeldinger om dagen... kommer hun garantert til å like! Ja, de fleste som kommer seg så langt i idol skifter til anonymt nr. Ellers blir de oppring å får tusen av meldinger av folk som mr.Z her. IMO synes jeg at det er patetisk å prøve å skaffe et nr slikt. men men... edit: dæven, nette klikka så trudde at postn ikke ble sendt! Endret 8. mars 2004 av andesh Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Du veit ka dei seier : Små å trange og lette å fange.. Sandra har muligens utseendet med seg, men stemme mangler det endel på viss ikkje ho utvikler seg masse iløpet av 2 måneder.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg