Daron Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Hver gang jeg åpner et program, f.eks internet, så kan jeg ikke få opp verktøylinjen(taskbar) nederst på skjermen. Det hjelper ikke om jeg disabler Auto-hide. Har ikke hatt det problemet tidligere.. For å få opp verktøylinjen må jeg bruke windowstasten, noe som er knotete og irriterende.. Har kjort virusprogram og AddAware uten at det hjalp... Noen som har hatt et lignende problem? Lenke til kommentar
zippy Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 kjører du explorer i full skjerm modus? "F11" ? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Hver gang jeg åpner et program, f.eks internet, så kan jeg ikke få opp verktøylinjen(taskbar) nederst på skjermen. Det hjelper ikke om jeg disabler Auto-hide. Har ikke hatt det problemet tidligere.. For å få opp verktøylinjen må jeg bruke windowstasten, noe som er knotete og irriterende.. Har kjort virusprogram og AddAware uten at det hjalp... Noen som har hatt et lignende problem? Kryss av for opsjonen under autohide . "Keep the taskbar ontop of other windows" Lenke til kommentar
Daron Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 Takker! Funker noenlunde nå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå