Hidden Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Jeg er covert Rebel faction, for om jeg går hele veien blir jeg bare slaktet hele tiden og ville forlatt spillet for godt på under en uke. Jeg er ikke særlig interessert i PvP, så jeg vil nok forbli covert. Jeg ser imps overalt nå, og språkbruken min er til tider ganske grov når jeg skal hilse på dem. Kan ikke noe for det, for RP wise hater jeg Imperiet av hele mitt mørke hjerte. OOC er de fleste kule som bare fy Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Er nøytral atm.. Heller nok over på rebelsiden, men kan bli imp pga armor... Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 Så, utstyret bestemmer hvilken side du vil tilhøre..? *skrått blikk* I går kveld healet jeg en kar i Anchorhead, fikk TEF og løp som bare F ut i villmarken for å ikke bli drept av en av de utallige imps i området. Utrolig nok så ingen TEF flagget mitt Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 hehe flaks det... Skal nok være Rebel jeg, en Imperial Wookie er liksom ikke to ord som passer sammen + at jeg ikke liker Imperiet Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Er mest nøytral,selv om jeg heller mer til rebelene.Jeg tar ikke steget helt ut å blir overt rebel for da blir jeg banka opp av Imp's hele tida. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Nei, nei Mulig jeg blir Imp bare for å få ST armor og lignende De kan man igjen selge for 300-500k GLATT! Var rebel før, men ble lei av å bli drept hver gang jeg skulle selge minerals... Derfor ble jeg nøytral.. Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) Det er mange penger det ! Det ser jo ut som Imperial har overtaket,siden de styrer nesten all handel+at de har jo imperial crackdown...litt synd egentlig Endret 8. mars 2004 av Playmaster Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Nja, jeg synes ikke de har overtaket egentlig.. Hadde besøk av noen imps i byen istad.. De samme som ødela Rebel basen vår tidligere.. De klagde over at vi ikke hadde bygd den opp igjen, fordi de ville ha noe å skyte på Lenke til kommentar
Jan-Inge Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Foreløpig imperial. Er lite interessert i konflikten og pvp så jeg vet ikke hvor lenge jeg gidder. Litt synd å dumpe AT-ST'en da siden den gir fine missions i group. Lenke til kommentar
TRS Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 vert rebel fra dag 2 og det kommer jeg alltid til og forbli. Imperial Crackdown gjorde susen med tanke på PVP. De som blir imps er vel bare ond eller pga at-st Playmaster, du kommer til og se etterhvert at 500k ikke er mye penger Hvis du er crafter trenger du de til resurser er du combat prof trenger du de til bra våpen så de går kjappt ut igjen Wookiee for life (Utenom Jedi'n min da ) Lenke til kommentar
Phoenix-Hawk Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Er covert rebel..bryr meg ikke så veldig mye om folk er imp eller rebel. Sitter i hospitals og healer folk uansett. Pasienter er dem alle. Nesten alle pasiente mine er imps uansett hehe. Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Er Imperial Staff Corporal. Har gjort alle oppdragene hos Emperor, Vader, Thrawn og de folka der på Naboo. Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Playmaster, du kommer til og se etterhvert at 500k ikke er mye penger Hvis du er crafter trenger du de til resurser er du combat prof trenger du de til bra våpen så de går kjappt ut igjen Jeg som syns 50k er mye .I publish 7 så skal de forandre på crafting yrket tror jeg. Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Vi burde lage en ordentlig poll om det her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå