Gå til innhold

9600xt eller 9800 pro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
eg ville gått for eit PowerColor 9800Pro... det er det beste;) ikkje gå for Sapphire sin 9800Pro Lite-retail, den har ikkje Noe bundle og det er litt dårligere Ytelse...

Please! Nå må folk slutte å si at Lite Retail er dårligere! Kortet er helt identisk! Du får derimot ikke med en haug med gamle spill du aldri kommer til å installere.

Lenke til kommentar
Okej vilket skjermkort er best. Asus Radeon 9600 xt eller Saphire 9800 pro?

Sapphire 9800 Pro :w00t:

er det noe du sier pga du har saphire. eller er d noe du vet :p

eller er det noe han sier fordi det er det trådstarter spørr om!?

Lenke til kommentar
! Du får derimot ikke med en haug med gamle spill du aldri kommer til å installere.

Du har rett der. Det eneste bra bundle spillet eg vet om e half life 2. følge d med noen av kortene

Delta force: BHD er bra, det følger med gexcube

ja, likte faktisk det spillet.

*til trådstarter*

Gå for et 9800pro, det gruser 9600xt i alle tester jeg har sett og det ganske så godt også.

Lenke til kommentar

Hallo!!

Jeg sitter med et Hightech 9600 xt 256 MB kort, og lurer på om 9800 pro 128MB kort er bedre? Eller må man da evt opp til 256MB på pro kortet også? Det er jo selvsagt mye dyrere. Har noen ellers hørt om dette hightech kortet?

Håper noen kan hjelpe meg?

Mvh Jan.

Lenke til kommentar

Please! Nå må folk slutte å si at Lite Retail er dårligere! Kortet er helt identisk! Du får derimot ikke med en haug med gamle spill du aldri kommer til å installere.

det diskuteres faktisk i om lite kortene er basert på 9700 pro kjerner så altfor sikker på det bør du ikke være. Er ikke veldig oppdatert på akkuratt dette men vet flere her på dette forumet er.

Half-Life 2 "kort" følger med ALLE 9800XT _OG_ Hightech Excalibur Radeon 9800 Pro IceQ. I tilleg følgte Half-Life 2 "kortet" med i 9600 XT kort til og med jul. Hvis du er veldig veldig veldig heldig kan du få et 9600 XT kort med Half-Life 2 kort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...