tacomodo Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Tenkte jeg skulle bestille noe fra Play.com, men er det noen som vet hva "From date:" under "Card Details" er når du skal sjekke ut? Jeg vet hva "Expiry Date" er men ikke "From date"... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Tror ikke du trenger å fylle ut det feltet. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Jeg putter ikke inn noe credit card details om jeg ikke vet hva alt er. Kanskje sende dem en mail om ingen vet hva det er Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Det er, hvis jeg ikke husker helt feil, datoen når kortet ble utstedt. Noen kort-typer har tydeligvis denne infoen, mitt VISA har ikke det. Har bestilt fra play.com gjentatte ganger, uten problemer. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Ok, satser på at det går bra og at jeg ikke blir charge'a 100x Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Ok, satser på at det går bra og at jeg ikke blir charge'a 100x Det er etter hva jeg har hørt bare engelske kredittkort som operer med "From Date"... Lenke til kommentar
mrxzero Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) Nå varer ikke tilbud evig, da. Nei, men jeg sjekka PS2 tilbudene for ca 2 uker siden også, så ikke noe Prince til 125 da heller Kjipt at de har hatt så kort tilbudsramme. Endret 9. mars 2004 av mrxzero Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Ser ikke ut som alle hadde skjønt dette, men det var Prince of Persia 3d som var på tilbud til £8... Vanlig pris på det spillet er £10 heh Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 10 £ er fortsatt meget billig. Og man kommer under 200 grensen. Rett i postkassa!!! Dritbra, jeg fikk OFP:GOTY etter 4 dager. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Ser ikke ut som alle hadde skjønt dette, men det var Prince of Persia 3d som var på tilbud til £8... Vanlig pris på det spillet er £10 heh Nei, det var det ikke. Det var Prince of Persia: Sands of time, altså det helt nye spillet. PoP 3d var nummer tre i rekken. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Hvorfor er det så vanskelig å innrømme at Play.com har knallpriser uansett fall. Jeg kjøper filmer der hele tiden (3 på vei i posten nå, bl.a. Finding Nemo og Underworld), og jeg har kjøpt filmer for kamerater via Play.com - og fler av dem har registrert seg selv og begynt å kjøpe der. Vi kjøper filmer, musikk og spill. Fikk Röyksopp CD'en Melody AM med bonus CD med videoer og remixer til en hyggelig pris. Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Altså...igjen... 10 £ er lite for et så nytt spill....og om det så var 8 £ så er jo det bare bedre. Omtalene for dette spillet tilsier at 10 £ (hvis dette var høyeste pris) er meget lavt for et så bra spill. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Her er det en som er nesten like flink som han prinsen i dette spillet til å hoppe fra vegg til vegg og den slaks. Sykt Lenke til kommentar
RatmFan Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Betaler man med kredittkort, hos play.com? Regner med det, men må liksom spørre for det om... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Jepp, det stemmer. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Er ikke play.com utenlansk? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Er ikke play.com utenlansk? Det er et engelsk firma, men de sender gratis til mange land i europa, inkludert Norge. Det er selvfølgelig moms på varer over 200kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå