eskarls Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Løp og kjøp sier jeg bare. Play.com har noen av de rååeste prisene på enkelt spill. Nå er det Prince of persia. Førstemann til mølla. Husk spillet koster 400 kr i Norge!! Lenke til kommentar
slash Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Kult... trodde ikke det gikk an å få tak i dette spillet lenger jeg. og selv om det er en klassiker så er ærlig talt 120 kroner litt VEL dyrt, ikke sant? Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Er vel Sands of Time han tenker på:-) Orginalen er vel abandonware nå... Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 tibudet på Splinter Cell collectors edition til samme pris må jo også nevnes... Lenke til kommentar
slash Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Er vel Sands of Time han tenker på:-) Orginalen er vel abandonware nå... ... har du noen gang hatt følelsen av at ironi og sarkasme er bortkastet? Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Da var det kjøpt. Bra tilbud. Lenke til kommentar
Kringla' Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Er vel Sands of Time han tenker på:-) Orginalen er vel abandonware nå... ... har du noen gang hatt følelsen av at ironi og sarkasme er bortkastet? Vanskelig å forstå ironi på internett. Lenke til kommentar
eskarls Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 Var nok Sands of time ja...... Og da er 120 kr BILLIG!! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Fuck ass! Nok en gang har de masse gode spill til LAV PRIS, og jeg har #$!¤ ikke penger å kjøpe de for Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Søkte rundt på Play.com nå, og det er Prince of Persia 3d som er så billig, ikke The Sands of Time. *puste lettet ut* Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Søkte rundt på Play.com nå, og det er Prince of Persia 3d som er så billig, ikke The Sands of Time. *puste lettet ut* persia 3d er vel også et diskettspill som kom ut for en stund siden etter prince of persia suksessen Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Det var "Sands of time" det var snakk om jo, var "pick of the week" eller "hotpick", nå er det Commandos 3 som er til salgs til kr 120... Lenke til kommentar
eskarls Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 Genila side.... Er utrolig at de nyeste spilla kommer til 120 kr inkl frakt. Go Play.com sier jeg bare...............commados 3 er vel kult? Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Søkte rundt på Play.com nå, og det er Prince of Persia 3d som er så billig, ikke The Sands of Time. *puste lettet ut* persia 3d er vel også et diskettspill som kom ut for en stund siden etter prince of persia suksessen Nei. Det er ikke et "diskettspill". Er ikke så lenge siden det kom, 2 år? (eller så tenker jeg på et helt annet spill) Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Genila side.... Er utrolig at de nyeste spilla kommer til 120 kr inkl frakt. Go Play.com sier jeg bare...............commados 3 er vel kult? Commandos 1 og 2 har vert helt fantastiske, ser ikke bort fra at 3'eren også er det! Lenke til kommentar
AndersBob Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Er billig på cdon.com også. 200-300 kr... Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Fuck ass! Fint eksempel på et uttrykk der man ikke bør blande norsk og engelsk Det spillet var billig ja, her skal det bestilles! Lenke til kommentar
jokki Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Har spillet og kan si at det er skikkelig bra. Skikkelig stilige kampscener, men til tider dårlig/irriterende kameravinkel Lenke til kommentar
mrxzero Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Jeg finner kun spillet til litt over 200 kr på Play, som er over tollgensa... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Nå varer ikke tilbud evig, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå