no_remorse Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) Hvorfor koster det 150 for gutter og 100 for jenter? håpløst forsøk på å få flere jenter dit.. Endret 8. mars 2004 av no_remorse Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Hvorfor koster det 150 for gutter og 100 for jenter? håpløst forsøk på å få flere jenter dit.. enda verre; korfor koster cola meir enn anna brus? Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 cola er jo ikke dyrere en for eksempel pepsi å tab ekstra.. ikke der jeg bor ivertfall. Lenke til kommentar
andesh Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Coca Cola har nu ihvertfall samme pris på alle sine produkter, Fanta, Cola, Urge osv. Halvliteren koster det samme som ringenes sine produkter osv. Men Ringens har mange billigprodukter når det gjelder 1 1/2l som er billigere... Skal være samme priser over hele Norge. Forresten så eier Coca Cola Tab Extra Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Forresten så eier Coca Cola Tab Extra Men Pepsi Max gruser det meste. [/off-topic] Lenke til kommentar
no_remorse Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 Forresten så eier Coca Cola Tab Extra Men Pepsi Max gruser det meste. [/off-topic] dette har vel fint lite med latouten på siden.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 dette har vel fint lite med latouten på siden.. Hei tøffen. Det har du helt rett i! DO YOU SEE A TAG!? Siden er allerede kommentert, har ikke mer å komme med. Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 du er klar over at lavere pris for jenter er en alvorlig overtredelse av likestillingsloven ? jeg råder deg til å fjerne den ... Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Fyfaen pixelimp, håper det var ironi. Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 nei, men altså ... seriøst ... Lenke til kommentar
yNx Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Jeg ser på det som noe positivt. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 jeg er mann/gutt og jeg klager ikke over 50 lusne kroner.. hvorfor skulle noen andre gjøre det ? eneste problemet blir vel kanskje folk som kler seg ut som jenter for å spare noen kroner. Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 eneste problemet blir vel kanskje folk som kler seg ut som jenter for å spare noen kroner. Den dagen det blir et problem på LAN besøker ikke jeg mer LAN ;-) Lenke til kommentar
PT Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 eneste problemet blir vel kanskje folk som kler seg ut som jenter for å spare noen kroner. Da hadde de seriøst fått lov til å betale 100,- Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 likestillingskamp kan gjøres andre steder, keep on track Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 [@topic] likte det andre utkastet veldig mye bedre enn det første! [/@topic] - [offtopic] om jeg noen gang ankommer en LAN, og blir møtt av synet av transer stående utenfor døren, dør jeg! [/offtopic] Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Forresten så eier Coca Cola Tab Extra Men Pepsi Max gruser det meste. [/off-topic] Ja, ingenting slår Pepsi Max! *Ironimodus, off* MEN, det er ulovlig å ha forskjellige priser basert på kjønn, bare tenk om det var motsatt Lenke til kommentar
no_remorse Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) okey.. hvis alle andre bruker dette som spammetråd får jeg vel henge meg på Coke rules PS.. det var ikke meningen at dere skulle se innholdet. og det at cola koster mer enn annen brus beklager jeg virkelig. Skal ta det opp Endret 9. mars 2004 av no_remorse Lenke til kommentar
VincentYa Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 se og bruk csss til å lage farger på scrollen såden glir bedre inn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg