|FSK| Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Har blitt veldig glad i hvor flott xbox live er med forskjellige bilspill, og vurderer nå å kjøpe Rainbow Six 3. Er dette et bra spill, og hvordan er mulighetene til å spille online? Jeg har sett på bildene fra omtalen på gamer.no, og jeg må jo si grafikken ser veldig pen ut. Noen med meninger? Lenke til kommentar
snikka Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) Synes spillet har bra grafikk, bedre enn Counter Strike i alle fall. Spillet er veldig bra på LIVE, med mange spillere, også fra Norge. Har spilt MANGE timer via LIVE (ca. 150) , og er ikke lei ennå. Men ettersom jeg nettopp har blitt far blir det vel ikke så mye spilling ei stund framover. Anbefales!! Edit: Skriveleif Endret 7. mars 2004 av snikka Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 Er for tiden syk, men i anledning legebesøk tror jeg søren meg at jeg kjøper spillet i dag også, så har jeg noe å gjøre. Lenke til kommentar
alos Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 jeg syntes RS3 er bra, men det er ikke i nærheten av hva enern presterte. men den får du kun på pc ikke på xbox. jeg elsker pc'n min... Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 så var det vi som ikke har spillepc, men liker konsoller... :] Lenke til kommentar
t2xg Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 jeg har aldri spillt enen, men jeg synes at treen e konge! Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2004 Kjøpte det i dag, og er storfornøyd. Hvis noen andre "nybegynnere" er her og spiller xbox live, så legg meg til da Lenke til kommentar
Gojira Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 akkurat lånt det av en kamerat, blir ikke live med det første, må spille litt single player først ... hehe Lenke til kommentar
nord Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Men ettersom jeg nettopp har blitt far grattis Lenke til kommentar
snikka Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Men ettersom jeg nettopp har blitt far grattis Takk for det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå