Gå til innhold

Logitech Z-680


Anbefalte innlegg

Hei jeg bare lurte på om det er noen her som har fått oppgradert pod'en (Kontrollenheten til lyd settet) sin til nyeste version, for og bedre den "hiss" lyden.

Har hørt at man kan sende den inn til Logitech (eller noen andre...) og få den oppgradert, eller få en ny.

 

Hvem kontakter dere?

 

Hjalp det noe?

 

Jeg bruker v. 1.0.3 og tror den nyeste er ca 1.1.2.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte mitt sett på Elkjøp i september (tror jeg det var), og jeg har versjon 1.1.2.

 

Det er en svak susing i settet mens det er på (hvis man *hører* etter), men ikke plagsomt i det hele tatt (og jeg anser meg selv som ganske var på bakgrunns-støy).

Vet ikke hvor ille det er med med eldre versjoner, så denne posten er kanskje noe menigsløs.

Endret av Odd Logic
Lenke til kommentar

Jeg ringte Logitech Norge (Der det var en engelskmann som tok telefonen). Jeg fikk et kundenr. og de skulle sende meg en ny pod.

Jeg måtte bare ringe tilbake en time senere, fordi da var det en norsktalende person der som skulle hjelpe meg videre.

 

Håper dette bedrer på problemet. Jeg sier ifra nå jeg vet noe mer.

Lenke til kommentar

Jeg ringte in til Logitech Norge jeg og.. Og fikk også en engelsk gubbe i andre enden... syns det er ganske teit, med tanke på at jeg faktisk ringte et norsk nummer.. Han tok tlf nr mitt, og sa at en norsk fyr skulle ringe tilbake. Men han har aldri ringt. :no:

 

Men går det ann og ta med poden opp til butikken der man kjøpte den, og så kan de fikse/gi meg en ny?

Endret av M4rTiN
Lenke til kommentar
Hei jeg bare lurte på om det er noen her som har fått oppgradert pod'en (Kontrollenheten til lyd settet) sin til nyeste version, for og bedre den "hiss" lyden.

Har hørt at man kan sende den inn til Logitech (eller noen andre...) og få den oppgradert, eller få en ny.

 

Hvem kontakter dere?

 

Hjalp det noe?

 

Jeg bruker v. 1.0.3 og tror den nyeste er ca 1.1.2.

ja. jeg fikk tlf fra logitech... de ville bare vite hva probleme var. jeg sa det var sysing, spesielt fronthøytalerne... Han hørte litt med kollegaene sine... De sa dette stemte, altså at de skulle sende en ny pod til de som har versjon 1.0.3.. Og vips... En ny en kommer i posten om ca 2 uker :thumbup:

Lenke til kommentar
Hei jeg bare lurte på om det er noen her som har fått oppgradert pod'en (Kontrollenheten til lyd settet) sin til nyeste version, for og bedre den "hiss" lyden.

Har hørt at man kan sende den inn til Logitech (eller noen andre...) og få den oppgradert, eller få en ny.

 

Hvem kontakter dere?

 

Hjalp det noe?

 

Jeg bruker v. 1.0.3 og tror den nyeste er ca 1.1.2.

ja. jeg fikk tlf fra logitech... de ville bare vite hva probleme var. jeg sa det var sysing, spesielt fronthøytalerne... Han hørte litt med kollegaene sine... De sa dette stemte, altså at de skulle sende en ny pod til de som har versjon 1.0.3.. Og vips... En ny en kommer i posten om ca 2 uker :thumbup:

Og vips, noen uker senere dukker det opp en regning fra tollvesenet....

Lenke til kommentar
jeg har 1.1.2, så om den versjonen skulle være støyredusert, lurer jeg på hvordan de eldre versjonene høres!!

 

Min støyer!

HEHE!

 

Visst ditt bare støyer er du heldig vi jeg si. Når jeg sitter i rommet mitt og har det helt stille, så setter jeg på logitech anlegget og det høres ut som en radio uten signal! :ermm:

 

Bare det hjelper litt med ny pod blir jeg glad ;)

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte min Z-680 fra MPX.no for noen uker siden, og jeg har firmware versjon 1.1.2

Jeg synest også det var en teit susing i høyttalerene spesielt i 6ch stereo og ringte Logitech norge....der sa en fyr at versjon 1.1.2 var den riktige versjonen, men jeg synest den fremdeles lager suselyd :thumbdown:

Her er en linje jeg fant på et forum om dette:

Check your Z-680's Firmware by holding the input and settings buttons, when the system is OFF. If its v1.1.2 or lower then you have to send the Control Pod back to them in order to fix the hissing sound. They will send you a new one. Haven't done it yet, but I hope this fixes the hissing problem.

[url="http://www.neoseeker.com/forums/index.php?fn=view_thread&t=157300&p=29"]http://www.neoseeker.com/forums/index.php?...d&t=157300&p=29[/url]

Der forstår jeg det slik at versjon 1.1.2 også er en versjon som lager ulyder akkurat som 1.0.3 :dontgetit:
Lenke til kommentar
Jeg kjøpte min Z-680 fra MPX.no for noen uker siden, og jeg har firmware versjon 1.1.2

 

Jeg synest også det var en teit susing i høyttalerene spesielt i 6ch stereo og ringte Logitech norge....der sa en fyr at versjon 1.1.2 var den riktige versjonen, men jeg synest den fremdeles lager suselyd :thumbdown:

 

Her er en linje jeg fant på et forum om dette:

 

Check your Z-680's Firmware by holding the input and settings buttons, when the system is OFF. If its v1.1.2 or lower then you have to send the Control Pod back to them in order to fix the hissing sound. They will send you a new one. Haven't done it yet, but I hope this fixes the hissing problem.

 

http://www.neoseeker.com/forums/index.php?...d&t=157300&p=29

 

Der forstår jeg det slik at versjon 1.1.2 også er en versjon som lager ulyder akkurat som 1.0.3 :dontgetit:

Ut ifra hva som er sagt i den posten på det forumet, skulle man tro at logitech også bytter versjon 1.1.2 pod's, særlig hvis det finns en ny versjon 1.1.3!

 

Da ser jeg ingen grunn til at de ikke bytter den.

Hvis de har laget en ny forbedret versjon, vil det være det samme som og si at de andre ikke er gode nok.

Lenke til kommentar

har v.1.1.2 , og har også endel susing fra alle høytalere. Ringte logitech i dag, og de mente det ikke skulle være noe støy fra min versjon. De mente det kunne være feil med pod eller subdelen. Ble bedt om å sende inn hele rukla, arg. Er jo en liten formue i porto, så vet ikke om det er verdt det. Hvor mye støy bør en godta fra et slikt anlegg? Er jo tross alt et dyrt anlegg.

Lenke til kommentar

Jippi fikk den nye pod'en ifra logitech i dag!

 

Gleden ble imidlertid kortvarig ettersom dette ikke hjalp noe som helst. Har prøvd og isolere anlegget totalt ifra andre forstyrrelser og allikavel er susingen der. :cry:

 

Om susingen var noe redusert på den nyere versionen av pod'en, det kunne ikke jeg høre. Må være noe annet som er galt med mitt anlegg... :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...