Gå til innhold

Blitt tatt opp!

TLZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
[quote name='Abbern' date='15/04/2004 : 16:35'] (går også MK GK)
Samtidig som man skaffer seg generell studiekompetanse får man også jobbet [b]veldig mye kreativt[/b], og mye på egenhånd.
Jeg hadde 4,6 i snitt, og kom inn 4. dagen :) vi hadde 5,2 i snitt i klassen, nå er alle slappfisker og gidder såvidt å jobbe. [/quote]
*Peke på boldet skrift
Eg trodde det var litt men ikke så mye, GLEDE SEG ENDA MER! :thumbs:

Forøvrig:hva synes dere om forslaget om å sammenslå 'Medier og Kommunikasjon' OG 'Form og Farger'? Selv om eg ofte er uenig med clemet men vil eg si at dette er en god idê. Eg vurderte faktisk selv å gå på Form og Farger, men så ble det Medier da eg er mest interesert i fotografi. Nå skal de være sagt at eg ikke vet hvordan hun vil at de skal samenslåås. I den nye sammenslåtte linjen bør det være rom for mange valg fag mener eg, slik at man kan velge(og blande) fra fra begge linjene. På medier lærer man fks ikke så mye om farger(viss eg ikke tar feil), noe som eg synest er tåpelig...

[slettet]

Uansett: Gleder meg!! :thumbs:
Kommer nok til å ta allmenn påbygg, studekompetanse er veldig lurt å ha...
Vet enno ikke om eg kommer til å bli noe innen media...(å velge yrke er vanskelig :yes: )

Takker for alle gratulasjoner... :) Endret av TLZ
Lenke til kommentar
TLZ: sa jeg at jeg hadde 2 i karaktersnitt egentlig..? Men om du setter deg inn i det nye teite 6km systemet, så skjønner du hva jeg ville frem til...

hmmm nei det gjorde eg ikke...

beklager på det sterkeste! sorry! :(

var påvirket av trøtthet når eg skrev posten....

Håper du kommer inn!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Får studiekompetanse med 3 år media...

Lenke til kommentar

Får studiekompetanse med 3 år media...

Hmm, det visste eg ikke. Men eg får sannsynligvis ikke Fysikk og Biologi og den slags da. Dessuten så må eg bytte skole viss eg skal gå VK2. Men eg trenger ikke bestemme meg for det enda...

Lenke til kommentar
TLZ: sa jeg at jeg hadde 2 i karaktersnitt egentlig..? Men om du setter deg inn i det nye teite 6km systemet, så skjønner du hva jeg ville frem til...

hmmm nei det gjorde eg ikke...

beklager på det sterkeste! sorry! :(

var påvirket av trøtthet når eg skrev posten....

Håper du kommer inn!
<-- takk :)

no problem ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...