Abbern Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 på GK lærer vi veldig lite om veldig mange temaer. Andre året skal man sikkert spesialisere seg mer. Jeg synes det er veldig interessant. Myye bedre enn 8. 9. 10 klasse. Men jeg føler meg litt borskjemt.. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 (endret) [quote name='Abbern' date='15/04/2004 : 16:35'] (går også MK GK) Samtidig som man skaffer seg generell studiekompetanse får man også jobbet [b]veldig mye kreativt[/b], og mye på egenhånd. Jeg hadde 4,6 i snitt, og kom inn 4. dagen vi hadde 5,2 i snitt i klassen, nå er alle slappfisker og gidder såvidt å jobbe. [/quote] *Peke på boldet skrift Eg trodde det var litt men ikke så mye, GLEDE SEG ENDA MER! Forøvrig:hva synes dere om forslaget om å sammenslå 'Medier og Kommunikasjon' OG 'Form og Farger'? Selv om eg ofte er uenig med clemet men vil eg si at dette er en god idê. Eg vurderte faktisk selv å gå på Form og Farger, men så ble det Medier da eg er mest interesert i fotografi. Nå skal de være sagt at eg ikke vet hvordan hun vil at de skal samenslåås. I den nye sammenslåtte linjen bør det være rom for mange valg fag mener eg, slik at man kan velge(og blande) fra fra begge linjene. På medier lærer man fks ikke så mye om farger(viss eg ikke tar feil), noe som eg synest er tåpelig... [slettet] Uansett: Gleder meg!! Kommer nok til å ta allmenn påbygg, studekompetanse er veldig lurt å ha... Vet enno ikke om eg kommer til å bli noe innen media...(å velge yrke er vanskelig ) Takker for alle gratulasjoner... Endret 15. april 2004 av TLZ Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 TLZ: sa jeg at jeg hadde 2 i karaktersnitt egentlig..? Men om du setter deg inn i det nye teite 6km systemet, så skjønner du hva jeg ville frem til... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 TLZ: sa jeg at jeg hadde 2 i karaktersnitt egentlig..? Men om du setter deg inn i det nye teite 6km systemet, så skjønner du hva jeg ville frem til... hmmm nei det gjorde eg ikke... beklager på det sterkeste! sorry! var påvirket av trøtthet når eg skrev posten.... Håper du kommer inn! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Kommer nok til å ta allmenn påbygg, studekompetanse er veldig lurt å ha... Får studiekompetanse med 3 år media... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 Kommer nok til å ta allmenn påbygg, studekompetanse er veldig lurt å ha... Får studiekompetanse med 3 år media... Hmm, det visste eg ikke. Men eg får sannsynligvis ikke Fysikk og Biologi og den slags da. Dessuten så må eg bytte skole viss eg skal gå VK2. Men eg trenger ikke bestemme meg for det enda... Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 TLZ: sa jeg at jeg hadde 2 i karaktersnitt egentlig..? Men om du setter deg inn i det nye teite 6km systemet, så skjønner du hva jeg ville frem til... hmmm nei det gjorde eg ikke... beklager på det sterkeste! sorry! var påvirket av trøtthet når eg skrev posten.... Håper du kommer inn!<-- takk no problem Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 MK er gull, men det er en GOD del slasking. Gikk på Egge (Steinkjer) og det var jo morro, mye bra damer og! I år går jeg IKT, og trives der og, men slaskingen lever enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå