Osiris^_^ Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) I dag da jeg satt på irc så kom det en nedtelling på 60 sek. og etter det skrudde maskinen seg av. (ikke msblast eller annet virus) da jeg skulle skru den på igjen så gikk den ikke inn til skrivebord og selve windows , den stopper hele tiden opp og jeg for en sort skjerm hvor en hvit strek blinker , jeg kommer meg ikke inn i sikkerhetsmodus og jeg får ikke formatert maskinen , hva skal jeg gjøre?? Endret 9. mars 2004 av B|Real Lenke til kommentar
E.T Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Tror det er MSblast.... En kompis fikk det! Han reformaterte..... Lenke til kommentar
atlef Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 SØK , og se om du finner noen med samme problem som deg. Mvh Meg. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Nedtelling på 60sek= virus, har hadd det viruset selv. Last ned å kjør: http://www.microsoft.com/downloads/details...&DisplayLang=en Er det deg emil? Lenke til kommentar
glennb Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Nedtelling på 60sek= virus, har hadd det viruset selv. Last ned å kjør: http://www.microsoft.com/downloads/details...&DisplayLang=en Er det deg emil? Han kommer seg jo ikke inn i OS.. Da kan det bli ett problem å kjøre filen? Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 jeg kommer meg ikke inn i sikkerhetsmodus og jeg får ikke formatert maskinen , hva skal jeg gjøre?? Du får vel formatert den fra en oppstartdiskett? Lenke til kommentar
Osiris^_^ Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 det er ikke msblast , har ikke lastet noe ned eller lignende som kan forårsake virus , har hatt msblast før og dette er ikke det samme. hvor kan jeg skaffe oppstartsdiskett? Lenke til kommentar
atlef Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 På BootDisk.Com har de oppstarts-disketter for enhver smak. Mvh Meg. Lenke til kommentar
jms88 Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 har du en annen pc med Win XP (eller hva enn du kjører) sett inn en diskett i pcen og høyreklikk på 3,5 tommer (a:) på min datamaskin Velg formater og merk av "Lag ms-dos oppstartsdiskett" Verre er det ikke Lenke til kommentar
tbend Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Når du får den beskjeden så skriver du: start - kjør - shutdown -a Det er nok blaster ja! Lenke til kommentar
Osiris^_^ Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 Blaster kan da umulig gjøre slik at man ikke kommer inn på maskinen. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) Hiv inn windows xp cd'en i cd-rommet og boot fra den. Endret 9. mars 2004 av geedoo Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Dette er virus og passer bedre under Programvare -> Sikkerhet. Flyttes. Lenke til kommentar
Timur Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) Prøvd siste fungerende konfigurasjon? btw: helt håpløst Topic navn. Endret 9. mars 2004 av Timur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå