Gå til innhold

Test Av Shuttle SN45G

Anbefalte innlegg

Corsair er vel ikke billigere enn Geil. Begge to er å anse som de bedre og dyrere på markedet.

Ja, stemmer men det beste vil jeg si er geiL ble helt forelsket når jeg så forpakningen i gull forpakning og alt.. Men men...

En annen ting med shuttelen er at jeg får ikke microfonen jeg har puttet in til å fungere med nvidia driverne, jeg har installert nye drivere til lydkortet. Men da fungerer ikke nvidia driverne..

Du som har laget testen må kunne fortelle meg hvordan jeg får micen til å fungere med nvidia driverne siden han roser dem opp i skyene.

div_: det burde fungere utmerket, sett opp fsb til 200 og hvis ikke det går går det ikke.. En 3200+ skaper mer varme, men skaper endel mer fart også.. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hey,har sn45g selv,med xp2500+ cpu, tror du jeg kan øke fsb fra 166 til 200, eller tåler ikke shuttlemodellen/cpu dette(ingen modifisering eller extra vifter i)

den har fra før:

1gig twinmos pc3200 ram støtter 400mhz

xp2500+cpu

nec ide 2500a dvd brenner

seagate barracuda 7200.7 160 gig 8mc cache Harddisk

cecube 9600xt gpu

standard heatpipe kjøling på cpu'en

sn45g hovedkortet støtter 400mhz, ser det ut til på pakken og instruks

(ps kjører feks: farcry helt fint uten at vifte noen gang går opp i "turbomode")

(den har aldri gjort det, selv om den står på døgnet rundt)'

multiplier er låst, så jeg må øke hele system bussen(vil ikke modisifere NOEN ting på cpu, om det må gjøres for å accesse multiplier'en)

om den klarer xp3000/xp3200 cpu, skulle vel ikke xp2500 utvikle noe mer varme i overklokket "mode" en en 3000/3200 cpu? :cool:

På dette spørsmålet finnes det ikke noe fasit svar, siden alle CPUer er forskjellige. Noe du må gjøre er å teste deg frem selv. Du legger fort merke til når pcen din ikke klarer et set-up, men husk å kjør stresstest på CPU som f.eks. Prime95. Da finner du ut om systemet ditt fungerer stabilt.

Og til deg om WaterChill:

Har motatt dette, men siden jeg skal på TG04 så tar jeg dette prosjektet etter TG siden det er en liten risiko ting inn i bildet og hvis det skjer noe klikk så er det kjipt å dra på TG uten PC :cool:

Lenke til kommentar
Har samme shuttle og alt den fungerer utmerket det eneste må være at jeg kjøpte geil gold brikker med min, og dette ville ikke shuttelen ha. Så til dere som skal kjøpe shuttle IKKE kjøp geil gold brikker. Kjøp heller billigere brikker som noname, twinmos eller corsair.

Corsair er vel ikke billigere enn Geil. Begge to er å anse som de bedre og dyrere på markedet.

Det har vært veldig mye problemer med "Golden Dragon" serien til GeIL...

Lenke til kommentar

Bah! Trist nyhet for shuttle vannkjølinga.... Vannblokken sprakk da jeg sku bytte nipel.... så jeg må drøye den litt før jeg får ny. Har litt andre ting å prioritere først. Men det kommer.... Driver å planlegger å vannkjøle PSU på chieftecen også ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...