Manx Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Har formatert alt etter en liten oppgradering av maskinen, ny raptor disk... Legger inn winamp 5 som jeg også brukte får jeg formaterte. Men denne gangen så gjør den om alt som heter titler. Skal se sånn ut Metallica - Master Of Puppets - 01 - Battery ser sånn ut Metallica - Battery og de filene jeg har med A-ha ender opp med å hete a og bare a og med titelen på sangen, hvordan får jeg det til å ende opp sånn som jeg vil ha det. Har aldri hatt dette problemet før. En smule håpløst når jeg nesten har 8500 mp3 filer å holde styr på Lenke til kommentar
atlef Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Preferences -> titles, har du mulighet til å manipulere dette. Vet ikke om det vil løse ditt problem, men verdt en titt. Mvh Meg. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) Problem løst, vet ikke hvorfor jeg ikke har trykket på den før har trykt på alt annet. Takker Mvh TAK Endret 7. mars 2004 av MU26599 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå