DigitalOverride Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 Leste artikkelen hw.no skrev om MSI's fremtidsplaner, og at de skulle overraske på CeBit messen... Etter det har det vært lite å finne, så jeg lurte på om noen hadde hørt noe? Er litt interresert i å få tak i et MSI hovedkort. BTW: noen som vet hvem som selger SIS645-DX kort? Dette kortet så jo meget lovende ut... Lykke Til! Lenke til kommentar
PlacidDragon Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 Nå er vel ikke SiS 645-DX i salg ennå (såvidt jeg vet i alle fall). "Vanlige" SiS 645 hovedkort er jo "nye" ennå. De kommer sikkert om ikke så lenge :smile: Lenke til kommentar
Tollef Jahren Skrevet 23. mars 2002 Del Skrevet 23. mars 2002 Jeg har to MSI H.K begge ustabile med feil. Etter min mening bør du ikke hjøpe MSI!! Jeg hadde K7T266 Pro2 Skal bytte til Epox-8kha+ eller Soltek SL-75DRV5 Lenke til kommentar
ritz00 Skrevet 23. mars 2002 Del Skrevet 23. mars 2002 hmm.du har gjerne driddkort men jeg har hatt 2stk msi kort som har fungert bedre enn alle andre jeg har hatt..(msi k7t266 pro og msik7tpro2a) Lenke til kommentar
tobiaz Skrevet 23. mars 2002 Del Skrevet 23. mars 2002 Jeg har både gode og dårlige erfaringer med MSI. Ett hovedkort fra dem (K7T-Turbo 2) sluttet plutselig å fungere en dag. Ikke spør meg hvorfor, men plutselig var alle LED's røde. (noe som skal signalisere at CPU er død..) Vel, jeg sverget til MSI igjen, og kjøpte Turbo-2, og det funket helt fint med samme PSU som det andre ga 4 røde LED's.. Ikke spør meg hvorfor.. Men nå har jeg blandede erfaringer med andre HK og.. Kamerater har hatt problemer med både Asus og Epox-kort, det mest stabile og feilfrie er kanskje Abit? I mine øyne i allefall! Lenke til kommentar
PlacidDragon Skrevet 23. mars 2002 Del Skrevet 23. mars 2002 Nå har jeg ikke hatt dette hovedkortet så himla lenge (mitt første MSI kort, tidligere har det gått i Asus og Abit), men hittil må jeg si meg meget fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå