Gå til innhold

Admin mod og zbot

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har instalert adminmod og statsme men jeg får ikke helt til å få med zbot.. i filen liblist.gam sto det gamedll "dlls\zbotcz.dll" men når jeg skal ha adminmod til å virke skal det stå gamedll "addons\metamod\dlls\metamod.dll" Hva skal jeg gjøre får å få det til å virke ??

-wacie

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, jeg har instalert adminmod og statsme men jeg får ikke helt til å få med zbot.. i filen liblist.gam sto det gamedll "dlls\zbotcz.dll" men når jeg skal ha adminmod til å virke skal det stå gamedll "addons\metamod\dlls\metamod.dll" Hva skal jeg gjøre får å få det til å virke ??

-wacie

Prøv liblist'n med adminmod kommandoen, også i commandline'n for CS legger du til "+ dlls\zbotcz.dll" eller noe sånt.

Lenke til kommentar

-wacie

Prøv liblist'n med adminmod kommandoen, også i commandline'n for CS legger du til "+ dlls\zbotcz.dll" eller noe sånt.

Viss du har nyeste metamod (v. 1.17) skriver du det bare inn i ei config fil inne i metamod mappen. Viss du brukar ein tidlegare versjon enn dette må du skrive noko i din snarveg der det står target.

+localinfo mm_gamedll dlls/zbotcz.dll <- legg dette til i din snarveg der det står target.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...