TRAM Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 Tyne livskiten ut av en skarve CPU kan dem, drittsekka - men stave navnet rekti på gata der'em bor, er langt over gjennomsnittet...neida - og huske bursda'n te mora si er som fjerne univers... totalt uvedkommende. - stinne av UV-kviser/ psoriasis og røntgenflekker i panna, med siste motemus i senesvake never - et skarve GF3-skjermkort - akkurat nok til en tilsynelatende overbærende gest og en høvelig unnskyldning for kassa som aldri tok helt av - på vei til TG02. - sitter'em som potteplanter grodd opp av den feite ræva si, foran 19"-ern minuttet etter skoleslutt, og gæthrer under vikingskipets tak - skriker seg fram på lokale forum, og plager vettet av folk som kjører max med alt... fyfaen - pfhøy - ! Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 Det var da en fryktelig negativ måte å se det på! Lenke til kommentar
Xell Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 tram har ikke tg billett :smile: Lenke til kommentar
TRAM Skrevet 22. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2002 Uff ! Beklager - det var rotbløyte de luxe, og jeg beklager igjen. Var lite morsom lesing, og altså flatfyll på forum. Ta det for dèt folkens - og måtte dere alle trives i finværet... Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 jau jau.. Men nå stikker jeg ut i sola. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 Quote: TRAM skrev (2002-03-22 12:46):Uff !Beklager - det var rotbløyte de luxe, og jeg beklager igjen. Var lite morsom lesing, og altså flatfyll på forum.Ta det for dèt folkens - og måtte dere alle trives i finværet... hehe, syntes faktisk at det var litt kult, men det hørtes veldig ut som om du slet med dype agresjoner som hadde opparbeidet seg over en lang periode :smile: Lenke til kommentar
TRAM Skrevet 22. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2002 > ...det hørtes veldig ut som om du slet med dype agresjoner som hadde opparbeidet seg over en lang periode < - dessverre ja, og jeg husker godt hvorfor - ble fedup av at forumet svermer over med unyttige poster ( og har altså gjort det i lang tid ). Da er det ikke noe morsomt med forum heller, men det gir meg likevel ingen rett til slenge med leppa i fylla - det er ikke vanskelig og se, at jeg må be om unnskyldning for det da. Får heller ta det opp på en sakelig måte seinere. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 23. mars 2002 Del Skrevet 23. mars 2002 Quote: TRAM skrev (2002-03-22 17:08):> ...det hørtes veldig ut som om du slet med dype agresjoner som hadde opparbeidet seg over en lang periode <- dessverre ja, og jeg husker godt hvorfor - ble fedup av at forumet svermer over med unyttige poster ( og har altså gjort det i lang tid ). Da er det ikke noe morsomt med forum heller, men det gir meg likevel ingen rett til slenge med leppa i fylla - det er ikke vanskelig og se, at jeg må be om unnskyldning for det da.Får heller ta det opp på en sakelig måte seinere. heheh Du posta i hvertfall i off topic > søppel i motsetning til mange andre. Lenke til kommentar
TRAM Skrevet 23. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2002 Quote Xell: > heheh Du posta i hvertfall i off topic > søppel i motsetning til mange andre. < ---- ...jojo, og takk for dèt :smile: men husk: topicen 'søppel' har ingen sammenheng med kvaliteten på et innlegg, men at et forum retta mot datarelatert materiale, har reservert ei nisje for taletrengte off topic innlegg. Heldigvis er det rom for en smule ustødige innfall i tillegg - så sjøl om dette er et forum med svak struktur ( noe jeg håper blir retta på ), så blir jeg altså ikke banna for en smule utskeielse. ---- Har nok en gang vært over svenskegrensa og leska strupen idag - men det gjør ikke no' nå, siden läsket deröver er for pingler men billigt ( 0,5 liter 3,5 volum % = 9,90 svenske kr. ) - vi tok sjangsen og frakta plenty :smile: ---- ...har ikke svensker som 'mal' eller ideal, men syns http://forum.sweclockers.com/ varter opp med adskillig bedre, både oversikt/ struktur og detaljer enn dette mølje-forumet her - noen fler som er enig ? [ Denne Melding var redigert av: TRAM på 2002-03-23 22:36 ] Lenke til kommentar
akee Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 røntgenflekker i panna ? :wink: Lenke til kommentar
fondus Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 lurer på om god of kebabs kommer til å klage på gjenoppliving av denne posten her jeg... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Quote: fondus skrev (2002-09-05 20:13):lurer på om god of kebabs kommer til å klage på gjenoppliving av denne posten her jeg... Hvorfor skulle han det da. Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Quote: Den 2002-09-05 20:13, skrev fondus:lurer på om god of kebabs kommer til å klage på gjenoppliving av denne posten her jeg... jepp det lurer eg også på, selv om jeg ikke er så gammel som som super-kjetil mvh nerd-light Lenke til kommentar
CFD Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Vell etter og ha lest side1 så sier jeg at det er vits i og være nerd og ikke alle er sånn som du forestiller deg. Du virker litt sur (irritert etter at mange Nerder har slått deg innen kunnskaper eller på skolen) Vell jeg liker og være nerd jeg , det er mer konstruktivt en og være Kul.. Eller sånn som mange klasifiserer kul: Sitte med Mobil og sende SMS til hverandre selv om man sitter noen meter fra hverandre Mange her kan programere og det kan hjelpe oss til og skaffe en jobb senere i livet. Noe SMS mld og Bytur hver eneste dag IKKE kan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå