eaXoN Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Når jeg slår på maskinen og logger inn på profilen min åpner mappen SYSTEM32 seg alltid, Hva kan være problemet? Jeg har windows xp home. Lenke til kommentar
Deelay Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Det kan ligge en snarvei til mappen oppstart, på start--->programmer--->oppstart f.eks. Lenke til kommentar
eaXoN Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 Nei, det ligger ikke noen snarvei der Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 kjør regedit HKEY_LOCAL_MACHINE --> SOFTWARE --> Microsoft --> Windows --> CurrentVersion --> Run (trur d va rett) Lenke til kommentar
eaXoN Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) Kjønner ikke helt. Jeg har trykket kjør og skrevet regedit. Så søkte jeg på HKEY_LOCAL_MACHINE og der fant jeg en Hva nå?? Endret 9. mars 2004 av eaXoN Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) okay.. der vakje nåke.. da vetskje eg helt ke d e.. men du e klar over at du ga nett vekk brukernavnet og passordet til heimesida di på start.no sant? EDIT: bladde du helt til RUN? Endret 8. mars 2004 av Semikolon Lenke til kommentar
eaXoN Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 Det endrere jeg bare Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 oki.. men bladde du helt til run? eller berre Local Machine? Lenke til kommentar
eaXoN Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 Bladde?? Litt treg men, jeg rediger -> Søk etter -> og skrev det og da kom det opp Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 oki.. på venstre sida er det et tre med mapper (som i windows explorer).. bla til HKEY_LOCAL_MACHINE --> SOFTWARE --> Microsoft --> Windows --> CurrentVersion --> Run Lenke til kommentar
eaXoN Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 OK fant det no. Der finner jeg ikke noe om at den bare skal åpne mappen, men det åpnes 2 filer fra mappen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå