Mathis Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Hei! Skal ha en ny telefon, og har følgende kriterier: - skal ha bluetooth - helst uten kamera - minst mulig "duppdittgreier" - gjerne en nokia Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Hei! Skal ha en ny telefon, og har følgende kriterier:- skal ha bluetooth - helst uten kamera - minst mulig "duppdittgreier" - gjerne en nokia Noen som har noen tips? har ingen nokia telefoner og anbefale, for det finnes ingen. Sony ericsson T68i høres ut som e perfekt telefon for deg. Du får den til 500 med abo. - Bluetooth - Infra Rød - fargeskjerm - 256 farger (bildene er ikke noe og skryte av, men fungerer kjempe bra med fargelogoer istedetfor bilder som bakgrunn) - MMS - Diktafon - De aller fleste grundleggende og nødvendige "små funksjoner" - _billig telefon_ Har den selv Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 N6310i skulle ha det du trenger tror jeg. Ikke fargeskjerm hvis du ville ha det da.... Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Nokia 8910 og 8910i har BT, og er uten kamera. Lenke til kommentar
-:Coldplay:- Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Siemens s55 er også et alnternativ. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) Siemens S55 er bra utenom skjermen -:Coldplay:- du var visst før meg.. Endret 7. mars 2004 av Redline_ Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Jeg hadde valgt Siemens S55. Om du vil ha bedre skjerm ville jeg nok ha gått for en SE T610/T630 og ikke brukt kameraet om du absolutt ikke vil. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Har du voldtatt forumet inatt, Crazysteps? Jeg ville gått for en T610 eller den svarte utgaven av T630. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå