Rockj Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Ja, har faktisk prøvd google nå ei ganske så lang stund, men sliter med å fine resellers. Det eg treng resellers til er til arcade maskiner. ikkje gamle, men nye.(som 2 store bil-spel arcade cabinets som er linket samen der du putter på en 10'er eller 20'er for å spille) og en plass dei også seller "one-armed bandits" automater. har eit prosjekt i samf.lære der alt skal vere realistisk og vi skal starte spelehall, problemet er som sagt å finne desse SERIØSE web-shoppane som ligner på en webshop. har funnet et par sider, men de ser ut til å vere useriøse eller inneholder forlite informasjon.. Lenke til kommentar
fredster Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Du kan jo forsøke å kontakte Elektroniske Betalingssystemer AS . Jeg vet at de har sinnsykt mye å gjøre om dagen, men det er verdt et forsøk..... Lenke til kommentar
Rockj Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 Vi prøver, håper på positiv og raskt svar siden eg treng desse prisane og navna på alle desse coin-in maskinene innen Torsdag.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå