Ferchie Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Når jeg sitter på internett (isdn) får jeg denne feilmeldingen etter noen minutter; Systemet avsluttes. Lagre alt arbeid og logg av. Ulagrede endringer vil gå tapt. Denne avslutningen ble startet av NT-MYNDIGHET\SYSTEM Tid igjenn til avslutning: xx:xx:xx Melding: Windows må starte på nytt fordi tjenesten Remote Procedure Call (RPC) avsluttet unormalt. Hva i all verden kan dette være? Lenke til kommentar
norrick Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) MS blaster ormen... Last ned fix fra http://securityresponse.symantec.com/avcenter/FixBlast.exe Nå må dere lære dere å bruke brannmur og antivirus folks!!! Endret 7. mars 2004 av norrick Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) Kan du legge ut link til fix? detter ut snart! -Takk Endret 7. mars 2004 av Rasch Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 Er du sikker på at det er blaster? Lenke til kommentar
norrick Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Er du sikker på at det er blaster? Kjør http://securityresponse.symantec.com/avcenter/FixBlast.exe så finner du fort ut av det. Sikker? Ja, tipper med 99,99% sikkerhet at det er den ormen. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 ok, har instalert fix og nå, er ikke kommet problem enda.. men får vente å se! takk skal du ha ihvertfall. Lenke til kommentar
norrick Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 ok, har instalert fix og nå, er ikke kommet problem enda.. men får vente å se! takk skal du ha ihvertfall. Høres bra ut. Men som jeg sier så bør du skaffe deg antivirus/brannmur-prog. slik at du ikke blir infisert med mere skit. Kjør eventuelt en onlinescan for å finne ut om du har flere suspekte filer på maskinen din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå