Estereo Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Noen som har hatt noe dårlig erfaring med denne? har hørt at kamera ikke er all verdens på den, men er det noen som vet noe mer? Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Ingen mobilkameraer på det norske marked er per dags dato ingenting å juble over. Lenke til kommentar
Estereo Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 Neida, jeg er klar over det Men nå tenker jeg på mobilkamera standard da. Har hørt det blir mørke bilder( selv om den har blitz) Men nå er det ikke kamera som er viktig for meg, tenkte på om det var andre "typiske" feil/mangler tungvinte løsninger etc Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Hvis den er som forgjengeren (GD87), er den treg på SMS... Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 vel, en ting er sikkert. Den er ikke treg på sms=) uansett, her er en tråd som jeg startet om samme telefon X70 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå