remerserr Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) Ser at t 630 blir anvefalt, men er ikker helt sikker. Vil vel egentlig ha en kamskjell telefon. Skjermen bir fort stygg på andre telefoner. Når jeg ser på min c 55 som jeg har hatt i et år ser man godt at den er veldig ripete, noe kamskjellskjermer ikke blir har du den i samme lomma som nøkler og mynter kan du ikke akkurat forvente noe anna da E700 er full av snåle feil spør du meg. Dårlig mobil synes nå jeg. Anbefaler heller z600. Z600 har også en meget god skjerm og er bedre funksjonsmessig enn e700... Og så kan du få mere ting til den da e700 har mere minne, men når du har så gode datamuligheter på z600 så gjør d ikke så mye Bilder: er en god del større ja... Men d er "verdt" d synes no jeg... Største plusset til e700 er design, skjem... (og kamera da men.. ) dessuten er batteritiden litt Endret 8. mars 2004 av Remerser Lenke til kommentar
Turbokanina Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 blir veldig fort til at mobilen slenger rund med mye annet i lomma og i veska og sånn. er ikke så lett å la være Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (Litt off topic men; Her på forumet er det dessverre en del trangsynte personer skryter av sine egne telefoner og dømmer andre nord og ned. Dette er beklagelig, men på den andre siden er det et stort overtall av personer med svært god kunnskap og mange erfaringer. Jeg prøver å være så objektiv som mulig, men jeg blir litt provosert av poster som f.eks "Hvor mange ganger har samme spørsmål blitt spurt om de to siste månedene??" Det er unødvendig kommentarer...Beklager avsporingen) Mener bare at det er lov å søke en gang først Lenke til kommentar
Turbokanina Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 nå har jeg gjort det. Jeg har bestilt z 600. Lurer på om det var riktig valg, men nå er det forsent... Får den i morra Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Det er IR på E700, og E700 har det beste kameraet på markedet nå for tiden og den har ikke lite funksjoner den har mange! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå