Gå til innhold

z600 vs. e700

Anbefalte innlegg

Ser at t 630 blir anvefalt, men er ikker helt sikker. Vil vel egentlig ha en kamskjell telefon. Skjermen bir fort stygg på andre telefoner. Når jeg ser på min c 55 som jeg har hatt i et år ser man godt at den er veldig ripete, noe kamskjellskjermer ikke blir

har du den i samme lomma som nøkler og mynter kan du ikke akkurat forvente noe anna da :p

E700 er full av snåle feil spør du meg. Dårlig mobil synes nå jeg. Anbefaler heller z600. Z600 har også en meget god skjerm og er bedre funksjonsmessig enn e700... Og så kan du få mere ting til den da ;)

e700 har mere minne, men når du har så gode datamuligheter på z600 så gjør d ikke så mye :ermm:

Bilder:

01.jpg

02.jpg

er en god del større ja... Men d er "verdt" d synes no jeg... Største plusset til e700 er design, skjem... (og kamera da men.. )

dessuten er batteritiden litt :thumbdown::p

Endret av Remerser
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

(Litt off topic men; Her på forumet er det dessverre en del trangsynte personer skryter av sine egne telefoner og dømmer andre nord og ned. Dette er beklagelig, men på den andre siden er det et stort overtall av personer med svært god kunnskap og mange erfaringer. Jeg prøver å være så objektiv som mulig, men jeg blir litt provosert av poster som f.eks "Hvor mange ganger har samme spørsmål blitt spurt om de to siste månedene??" Det er unødvendig kommentarer...Beklager avsporingen)

Mener bare at det er lov å søke en gang først

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...