G2Petter Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Om ikke topic sier alt, så vet ikke jeg... Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 Jeg heller også litt til det, men siden ei venninne av meg skal bruke det i en engelskstil er det ganske viktig at det stemmer, så jeg lurte på om noen vet noe sikkert? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Du gidder ikke bare gi en kort beskrivelse av hva det betyr? Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Dvs og overtale masse mennesker.. eller å få med seg mange mennesker.. tror jg.. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 Nei, si det Vanskelig å forklare, så jeg støtter meg til leksikon: massesuggesjon (psyk.) en form for suggesjon som utgår fra en hel menneskemengde. Oppstår f.eks. under massemøter hvor følelsesladde appeller kan gi forholdsvis like individuelle reaksjoner. Reaksjonene vil kunne akkumuleres og frembringe en sterk suggesiv virkning i massen. Massesuggesjon kan også bety en suggesjon som er rettet mot massene. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 hvorfor gjøre det så vanskelig? Convince a crowd elns? Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 Fordi det er VK1 engelsk med en lærer som henger karakterene HØYT... Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 o_O Vk1!!! So? gi LITT ****** da for en gangs skyld, du får ikke 6 uansett.... Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 o_O Vk1!!! So? gi LITT ****** da for en gangs skyld, du får ikke 6 uansett.... kanskje det er det hu sikter på? Lenke til kommentar
kenny Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) "mass suggestion" stemmer det. Om du sikter så høyt anbefaler jeg ordbok. Edit: Og om du ikke finner ordet skal du få et tips nå. Søk etter det du tror det kan være på google.com. Om en antagelse gir svært mange hits er det også svært sannsynlig at dette er korrekt. Endret 7. mars 2004 av kenny Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 jeg ville brukt mass suggestion iallefall og hva F. har det med nazisme å gjøre? regner med at alle større reklamekanaler regnes som nazi-verktøy også da... Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 mass suggestion? blir ikke det masse foreslåing? blir vel heller mass suggesion? Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 mass suggestion? blir ikke det masse foreslåing? blir vel heller mass suggesion? Stemmer det Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Er suggestion. Suggestion: forslag, henstilling, antydning, vink, råd fremkalling eller en forestilling [psyk] suggesjon antydning (at his) på hans tilskyndelse Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Jepp, pass dere for 'the power of suggestion'! (Orker ikke forklare, gjør et lite søk på google.) Lenke til kommentar
Carl Lochen Skrevet 9. november 2021 Del Skrevet 9. november 2021 (endret) mass hypnosis What is the relationship between hypnosis and suggestion? Hypnosis Through Direct Suggestion. Traditional hypnosis suggests a relationship between a hypnotist and the subject who is then persuaded to enter a trance like state, and somehow ’obey’ the hypnotist. Direct Hypnotic Suggestion - Natural Hypnosis www.naturalhypnosis.com/blog/direct-hypnotic-suggestion How is suggestion used in the hypnotic state? We use suggestion within the hypnotic state and, indeed, we use suggestion to create the hypnotic state, or trance, as it is sometimes known. The old fashioned way of doing this – now something of a music-hall joke, though it is still used by some – is the phrase: “You are feeling sle-e-e-p-y-y-y,” repeated over and again. Hypnosis and the Power of Suggestion www.selfhypnosis.com/suggestion/ Endret 9. november 2021 av Carl Lochen Elaboration of subject. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå