Sjark Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) hei! på noen internett sider lager hardisken en "kra, kra, kra" lyd. Den tar også veldig lang tid å laste siden, og bruker hele prosessorkraften. Hva er galt?? ##Topic endret av moderator - vennligst la oss slippe å gjøre dette igjen - Blib## Endret 10. mars 2004 av Blib Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Sikker på det er bare noen internettsider ? "kra, kra, kra" hehe Tenkte bare på at det kan være disken som er gåen, bad sectors, har nemlig en ekstra disk i min PC som lager den lyden når man prøver å lese fra/skrive til disse områdene Lenke til kommentar
Sjark Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 Sikker på det er bare noen internettsider ? "kra, kra, kra" hehe Tenkte bare på at det kan være disken som er gåen, bad sectors, har nemlig en ekstra disk i min PC som lager den lyden når man prøver å lese fra/skrive til disse områdene det er bare på noen nettsider ja. den fungerer helt fint ellers. Lenke til kommentar
Crack Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Blib Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Det er nok ikke nettsidene nei, men harddisken din som er bltt en del år. "KRa kra kra" tolker iallefall jeg som skrivelyder, meget støyende. Harddisken din er uansett ikke porgramvare så jeg flytter denne Lenke til kommentar
Sjark Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2004 Sikker på det er bare noen internettsider ? "kra, kra, kra" hehe Tenkte bare på at det kan være disken som er gåen, bad sectors, har nemlig en ekstra disk i min PC som lager den lyden når man prøver å lese fra/skrive til disse områdene det er bare på noen nettsider ja. den fungerer helt fint ellers. Hørtes veldig rart ut.... link til sidene?? ja det kommer når sider med reklame på sidene laster inn reklamen. jeg kan fint laste ned ting på harddisken uten at lyden kommer, den kommer bare når jeg går inn på noen sider. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Det er vel ikke en IBM DeathStar som har begynt å synge (evt. "kra'e") på siste verset? Ta backup mens du ennå kan. Lenke til kommentar
gixer Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Kanskje en kråke har bygget et lite kråkereir inne i datamaskinen din? Lenke til kommentar
Sjark Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2004 Kanskje en kråke har bygget et lite kråkereir inne i datamaskinen din? ustyrtelig morsomt!! Lenke til kommentar
gixer Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Kanskje en kråke har bygget et lite kråkereir inne i datamaskinen din? ustyrtelig morsomt!! Prøver bare å spre litt lys inn i tilværelsen din, men du er nok ikke i humøret til det virker det som. Anywho, lykke til med harddisken din. Det virker som om den er på vei til å ta kvelden. Anbefaler at du tar back-up av det viktigste du har. Lenke til kommentar
Mio Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 disken din er på vei til å kvelde! Min lagde kra kra lyd og begynte og skurre og pipe når jeg så på torsdagsklubben. Trodde først det var dette viruset som skulle få datan til og pipe,men det var det ikke.der gikk friends samlinga til gokk..hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå