Gå til innhold

"Kra kra kra" lyd fra harddisken min

Anbefalte innlegg

hei!

på noen internett sider lager hardisken en "kra, kra, kra" lyd. Den tar også veldig lang tid å laste siden, og bruker hele prosessorkraften. Hva er galt??

##Topic endret av moderator - vennligst la oss slippe å gjøre dette igjen ;) - Blib##

Endret av Blib
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sikker på det er bare noen internettsider ?

"kra, kra, kra" hehe

Tenkte bare på at det kan være disken som er gåen, bad sectors, har nemlig en ekstra disk i min PC som lager den lyden når man prøver å lese fra/skrive til disse områdene :)

Lenke til kommentar

"kra, kra, kra" hehe

Tenkte bare på at det kan være disken som er gåen, bad sectors, har nemlig en ekstra disk i min PC som lager den lyden når man prøver å lese fra/skrive til disse områdene :)

det er bare på noen nettsider ja. den fungerer helt fint ellers.

Lenke til kommentar

"kra, kra, kra" hehe

Tenkte bare på at det kan være disken som er gåen, bad sectors, har nemlig en ekstra disk i min PC som lager den lyden når man prøver å lese fra/skrive til disse områdene  :)

det er bare på noen nettsider ja. den fungerer helt fint ellers.

Hørtes veldig rart ut.... link til sidene?? :ermm:

ja det kommer når sider med reklame på sidene laster inn reklamen. jeg kan fint laste ned ting på harddisken uten at lyden kommer, den kommer bare når jeg går inn på noen sider.

Lenke til kommentar
Kanskje en kråke har bygget et lite kråkereir inne i datamaskinen din? :ermm:

ustyrtelig morsomt!! :thumbdown:

Prøver bare å spre litt lys inn i tilværelsen din, men du er nok ikke i humøret til det virker det som.

Anywho, lykke til med harddisken din. Det virker som om den er på vei til å ta kvelden. Anbefaler at du tar back-up av det viktigste du har.

Lenke til kommentar

disken din er på vei til å kvelde!

Min lagde kra kra lyd og begynte og skurre og pipe når jeg så på torsdagsklubben.

Trodde først det var dette viruset som skulle få datan til og pipe,men det var det ikke.der gikk friends samlinga til gokk..hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...