torsk Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) Jeg har lenge tenkt på diverse shuttel-løsninger, men har latt vær å investere i de fordi de har en tendens til å være temmelig bråkete, og jeg ønsker meg en støysvak pc. Har nå bestemt meg for å kjøpe AOpen XC Cube EZ65, fordi denne har fått god omtale i tester pga. lavt støynivå og høy ytelse . Er det noen som har noen erfaringer med dette produktet her? Når det gjelder skjermkort, så har jeg lyst til å ha et vifteløst ett. Er det smart å ha et vifteløst kort i en bareone? Jeg kommer ikke til å overklokke kortet, og har derfor et ønske kun om at det kjører stabilt ved vanlig bruk. Skjermkortet jeg har lyst å kjøpe er Sapphire Radeon 9600 PRO Ultimate Edition. Tar dette kortet opp 2 kortplasser? Hvis ja, så passer det vel ikke inn i denne løsningen, eller..? Burde jeg gå for et kort med vifte? Da må det isåfall bråke lite. EDIT: Trykkleif Endret 7. mars 2004 av torsk Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 vet ikke om det tar opp to kortplasser, men det er et meget godt valg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Rimelig sikker på at det bare tar opp en plass. Lenke til kommentar
torsk Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 ok. da satser jeg på det. er jo bare å sende i retur hvis det ikke skulle gå. takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå