Gjest medlem-16183 Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Heisann igjen, mye snakk om mus for tiden, men men "The Aimbot" hos komplett. Er det et bra valg? eller er det noen hardcore gamere som mener at det finnes bedre kombinasjoner? Mvh smint Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Jeg har "The Aimbot" og bruker den daglig i CS og andre spill. Den er kjempe god og anbefales på det varmeste Lenke til kommentar
Joakim87 Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Selve Musen intelli 4.0 er et kjempe valg, har selv prøvd den og den er noe av det beste, men icemat ville jeg styrt unna, jeg ville heller valgt fUnC sUrface eller Steelpad 4d Gaming, begge disse to mener jeg er et bedre valgt Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 jeg ville gått for en fUNC 1030 isteden for icemath. Icemathen har en tendens til å lage en rar lyd pga. overflaten gå for fUNC og intelli 4.0 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Icemathen lager litt ulyder ja, men funker greit når du setter på den teipen til å ha under musen. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Heter forresten IceMat (uten "h"). Steelpad er mye av det samme som IceMat. Har selv IceMat og er godt fornøyd med den, eneste jeg kan utsette på den er lyden. (gjelder med padsurfers og uten) Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 tror det er bedre friksjon på fUnc enn på "the aimbot" . Personlig har jeg fUnc 1030 og ville ikke bytten den for noen annen matte Lenke til kommentar
Peder82 Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 i "the aimbot" er det steelpad 4s som følger med, ikke IceMat. Så kombinasjonen er glitters. Man hører litt whusj whusj lyder når man beveger musa fort men det er ikke noe problem. Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Tusen takk for mange bra svar, jeg har nå tenkt til å kjøpe fUnc 1030 og 4.0 og et nytt keyboard. Mvh smint Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 tror det er bedre friksjon på fUnc enn på "the aimbot" . Personlig har jeg fUnc 1030 og ville ikke bytten den for noen annen matte bedre eller mindre friksjon? pirke Lenke til kommentar
joh-so Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Kjøp heller aimbot. Steelpad er ikke bra før du får på skates (som følger med i pakken), men etter de er på er den DEILIG!!!! Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Joh-so, er du helt BOMBE sikker på det? Jeg kan fortsatt forandre bestillingen. Og hva slags innsikt har du i dette emnet? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Kjøp deg fUnc + intelli du gutten min.. kan jo evt. kjøpe en brukt 3.0. Jeg er fan av den! =) Har selv Intelli 3.0 + fUnc + skatez. Har prøvd Steelpad og Icemat. Jeg følte at ingen av disse nådde opp til fUnc.. Men, det er en smakssak. Oppsøk butikk eller netcafè, evt venner og test selv! Tror nok du blir fornøyd uansett valg I.E 3.0/4.0 + fUnc 1020 + skatez = Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) Skatez fra Microplex eller Komplett? Kan ikke huske å ha sett skatez hos Komplett. LOL, har intellimouse explorer wireless bla bla bla, sluker ****** meg batterier og musa reagerer ikke hvis jeg ikke holder den aktiv hele tiden, god utforming og design jeg liker også fram og tilbake knappene som er bra for våpenskifte i spill, hadde også everglide giganta med alienware merke HAHA den matta ødela jo plastikk greiene under musa mi, så nå satser jeg på ledning-mus og en god musmatte Mvh smint Endret 8. mars 2004 av medlem-16183 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Jeg kjøpte skatez hos Komplett - Trondheim. Disse var av meget god kvalitet. Microplex har også, er ikke sikker på leverandør der tho'! Lenke til kommentar
Seldal Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 beste musamatta er jo den fra norsk tipping da Lenke til kommentar
Streetcop Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Icemat / Intelli kombinasjonen har ALDRI sviktet meg i en game. Hvis det eneste dere kan sette på icemat er den dærre svisj lyden så bør dere seriøst heller tenke på all den drittmusikken og de fæle lydene dere får dærfra.. Det må jo være værre enn den uskyldige "icemat" lyden. Dessuten er "icemat" lyden bare ett tegn på at det er progamers i nærheten ^^. GlhF Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Revelcell sier nå bare jeg ;=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå