Lifeform Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Heisann, Noen som kjenner til en brukbar/god CMS-løsning for å bygge opp et firmadatabase-nettsted? Er på utkikk etter en slik løsning der hvert firma kan presentere seg med litt info under forskjellige kategorier og der hvert firma får sin egen side der de kan legge ut kontaktinfo, bilder og mer detaljert info om seg selv. Fordel om løsningen er søkbar. Lifé Lenke til kommentar
Paull Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 MS Sharepoint - eneste jeg vet om, men synes den er ganske kjekk. Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) Microsoft? Har du link til en side som bruker denne løsningen? Endret 7. mars 2004 av Lifeform Lenke til kommentar
lobster Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Prøv ez.no Sjekk ut referanselisten deres. Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 allright.... synes ezpublish har vært litt vanskelig å skjønne seg på (jeg har ingen erfaring med programmering, tidligere avansert cms-implementering osv). Synes kanskje Ez ikke passer helt her. Vanskelig å spesialtilpasse design og med altfor mange funksjoner er slik jeg husker dette...... Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 ez sitt system er det mest brukevennlige og enkle for en nybegynner. De store som PHPNuke og PostNuke kan ikke måle seg i brukervennlighet etter min mening... Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 Hmm, ok. Da skal jeg se litt nærmere på Ez. Får angst om det blir for mye knotenerding uten resultater...! :-] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå