benzedrine Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Har lest gjennom diverse sider (inkludert dette forumet) men har ikke helt blitt tilfredstilt hvordan en setter opp internett ved hjelp av bluetooth. Jeg reiser en god del og har min bærbare med meg, til de ganger wlan kan benyttes så gjøres det, men ofte nok så sitter jeg uten tilgang. Jeg har en fujitsu-siemens amiloD1840 med bluetooth innebygd, har en sonyericsson t610 med chess abonnent. Noen som kan hjelpe meg med hvordan jeg kan sette ting opp, må jeg eventuelt ringe mobiloperatøren min for ett annet abonnement (jeg har connect = basis abonnement). Hvilke priser er det snakk om (35 øre per mb en laster ned hører jeg). Håper virkelig noen kan hjelpe meg med dette så jeg kan løse dilemmaet mitt. Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Jeg nekter å tror at det ikke ligger en eneste god guide om dette på internett. Jeg ville sjekket operatøren din sine hjemmesider eller evnt. mobilprodusentens sider. Gudd løkk! Lenke til kommentar
dale Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 jeg (som har telenor) fant en glimrende guide på deres sider for ca 2 år siden da dette var aktuelt for meg. Den ligger der sikkert enda, men du måtte kanskje logge inn. Og da må du ha telenor abn. Lenke til kommentar
arehsan Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Gå inn på chess.no . Det stod det hvordan man satt opp dette tror jeg. Du måtte bare sende en melding, så ble det satt opp automatisk tror jeg. Lenke til kommentar
muffe Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Et google søk plasserte denne siden øverst på listen over relaterte sider: http://www.macosxhints.com/article.php?sto...030814092633480 Se om det står noe fornuftig der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå