AndersK_ Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) LINK Jessda, har laget designet, men greier ikke få til en "fet" logo som passer.. Blir alltid en tekstlayer med noe emboss og shadow effekter.. Logoen skal være plassert inni det grønne feltet. Du KAN prøve og lage en men jeg vil helst lage selv, vil heller ha tips til åssen logoen evt kan se ut.. Url til sider som har logo som passer bra inn (eksempel bare, skal jo lage logoen fra grunnen av i PS..) Tekst: Anderswebben Mvh. Anders! Endret 7. mars 2004 av purken Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Lek deg litt med shape-tools (evt customs), og last ned nye shapes fra nettet. Tweak og kombiner dem, lek deg, og du vil helt sikkert få til noe bra. Lykke til! (du er ikke den eneste som sliter med logodesign for tiden btw ) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) HalTan's kreative prosess (som han fant opp akkurat nå) 1. Hva handler siden om? Svareksempel: Afroer 2. Kommer jeg på noen objekter/ting/farger/stemmninger/symbolikk knyttet opp til temaet "afroer"? Svareksempel: afrokam, afrovoks, afromann. 3. Kan jeg forenkle fasongen til en eller flere av disse gjenstandene? (dette er biten hvor du drar opp penn og papir og tegner) 4. Gjenskap det du laget på papiret og likte best i Illustrator, eventuellt Photoshop ved hjelp av shapetools/vektor/lasso/whatever. Du har nå en grunnform. 5. Stiliser og detaljer ytterligere, lag flere utgaver til du finner en som passer godt. Prøv gjerne også i flere farger. 6. Finn en passende font og plasser typografi riktig. Det hele er en eneste stor assosiasjonslek, bare visuellt. Endret 7. mars 2004 av HalTan Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 siden handler jo om meg.. hm.. må tegne meg selv eller noe.. lol Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Hvorfor ikke? Se avataren min f.eks... Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 fant ut at det ikke passa SÅ bra inn at det kan gjøre noe Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 HalTan, gi han en skisse av det galmannsansiktet han har i avataren sin Så har du logo Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 skal det være bare en logo uten noe tekst til? Jeg tror en helt svart logo vil passe inni der.. Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 oki.. galmanns skisse eller hva ompatut? jessda.. hva med en svart logo, eller, svarte borders men grønn transparent farge inni eller noe slikt.. tester i morra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå