Gå til innhold

Overføre Video8-filmer til DVD

Anbefalte innlegg

Mine foreldre har en drøss med gamle Video8-filmer fra 70-tallet, de filmet en hel del da min bror og jeg var barn.

I forbindelse med mine foreldres 60-års-dager senere i år så tenkte jeg på å få overført disse filmene til DVD, vet noen om steder som gjør dette?

Har søkt litt rundt på nettet uten resultater.....

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Sent svar her du, men så den først nå.

Du mener vel super 8 eller dobbel 8? Altså smalfilm?

Uansett om det er video 8 eller smalfilm kan vi gjøre det der jeg jobber. -Adresse slettet da bruker har fått ordnet dette- Regner ikke med at det regnes som snikreklame ettersom posten er så gammel og du ikke har fått svar enda.

Endret av Afseth
Lenke til kommentar
Sent svar her du, men så den først nå.

Du mener vel super 8 eller dobbel 8? Altså smalfilm?

Uansett om det er video 8 eller smalfilm kan vi gjøre det der jeg jobber. Fotohuset, Karl Johansgate 21, Oslo. Regner ikke med at det regnes som snikreklame ettersom posten er så gammel og du ikke har fått svar enda.

En moderator som bryter med retningslinjene pkt. 7 ?Fy :no::wee::roll:;):yes::green:

Lenke til kommentar

Nja, ser det ikke som snikreklame da det spesifikt blir spurt om noe som ikke gjøres av så mange lenger. Og det tok lang tid før han fikk svar så jeg tok meg den friheten. Når han imidlertid har fått ordnet det nå, så har jeg slettet adressen.

Men du burde være litt forsiktig med unødvendig bruk av smileys... også det bryter med retningslinjene :p

Endret av Afseth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...