MiSP Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) Har ikke begynt å spille ennå... Hvilken klasse er gøyest? PS: Ingen spoilers! Edit: Skrev rase i stedet for klasse Endret 29. mars 2004 av TST Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Det er ikke noe fasitsvar på hva som er morsomt, da dette er fullstendig subjektivt. Noen liker å snike seg rundt (Scoundrels), noen liker å gå rett på og skyte / slå seg igjennom (Soldiers) og noen liker å være mer balanserte (Scouts). Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Det morsomste er vel Scout, men modifisert (custom levelup) og Jedi Sentinel. Da har du god kontroll på både ForcePowers og lightsaber-kamp, med mye muligheter til å customisere etter ditt behov Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 Det morsomste er vel Scout, men modifisert (custom levelup) og Jedi Sentinel. Da har du god kontroll på både ForcePowers og lightsaber-kamp, med mye muligheter til å customisere etter ditt behov Var faktisk scout jeg valgte å være Lenke til kommentar
ShellGhost Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Å snike seg rundt på KOTOR syntes jeg var kjedelig...... Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 Etter jeg har runda det første gangen skal jeg være soldier, og ond som f*en... Gleder meg allerede! Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) Lurte på en ting til, men gidd ikke å starte en ny tråd på dette. Hvilken Jedi-klasse er det gøyest å være? Jeg liker kamp, så jeg tror jeg tar Jedi Guardian, men er det noen andre som er anbefalt? Er det veldig gøy med masse force powers (Jedi Consular)? Eller en litt mer balansert (Jedi Sentinel)? Tror jeg velger Jedi Guardian, men vil bare høre andres mening... Edit: Skriveleif Endret 9. mars 2004 av ProZaC Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) Edit: det står visst det samme på det andre inlegget mitt Endret 10. mars 2004 av orcblood Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå