Sitronade Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Jeg skal ha nye høytalere og jeg lurer på om noen har noen forslag til bra høytalere til ca. 400-500kr. Og er det noe dere kan anbefale.Takker for alle innlegg. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Kanskje disse er noe for deg : http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...11&GrpID=2&s=pl Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 Takk. Men hva slags innkobling er til til dataen? Sånn som vanlig høytalere med en liten plug? Lenke til kommentar
norrick Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Creative Inspire P580 5.1 høyttalersett - 5 satelitt høyttalere+sub er et greit surrondsett som holder for de aller fleste, koster kr. 499,- hos MPX Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Creative Inspire P580 5.1 høyttalersett - 5 satelitt høyttalere+sub er et greit surrondsett som holder for de aller fleste, koster kr. 499,- hos MPX Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Enig. Et 5.1 anlegg til 499,- er jo ikke akkuratt overpris. Go for it Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Er ikke alle dataer som står slik at man kan ha 5.1.... Da kan du gå for P380 i stedet som er samme system, bare med 2 satelitter... Har det selv, og gir akseptabel lyd for lav pris... Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 Takk.De høytalerene ser bra ut! men jeg lurer på hva slags plugg det er på de? Er det slik vanlig som vanlig data-høytalere har? Lenke til kommentar
Kjetil87 Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Jeg ville garantert kjøp de her høytalerene i den prisklassen. har fått god respons på alle tester. Prisguide på hw.no Lenke til kommentar
norrick Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Takk.De høytalerene ser bra ut! men jeg lurer på hva slags plugg det er på de? Er det slik vanlig som vanlig data-høytalere har? Helt standard 3,5mm stereo jacks som alle lydkort bruker. Så lenge du har et lydkort så vil de nok fungere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå