Gå til innhold

Hæ? Piksel-feil bare når jeg er inne på et bestemt

Anbefalte innlegg

Vel, la først merke til dette utrolige rare "problemet" i går. Jeg skulle spille THPS på min 6600, og la merke til at det var et piksel som var blåere enn de andre på venstre-siden. Rart, tenkte jeg. Den er der aldri ellers. Bare når jeg spiller THPS.

Noe lignende med dere? Noen som vet hvorfor?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er den ikke mulig å se på noen andre bilder/filmer/spill? I så fall er det muligens det faktum at THPS aldri var ment å spilles på 6600 som kan være årsaken.

Nei. Bare, som sagt, når jeg spiller THPS. Merksnodig, synes nå jeg. Sjekk om dere også har det. Ca. i midten på skjermen til venstre, 5 mm. ut.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Vel, la først merke til dette utrolige rare "problemet" i går. Jeg skulle spille THPS på min 6600, og la merke til at det var et piksel som var blåere enn de andre på venstre-siden. Rart, tenkte jeg. Den er der aldri ellers. Bare når jeg spiller THPS.

Noe lignende med dere? Noen som vet hvorfor?

Må dessverre meddele at du har HotPixler på displayet ditt.. hvis du har kvittering for tlf,ta den med til et verksted,du får nytt display på garantien!

grunnen til at du ikke ser de ellers er at du høyst sannsynlig ikke bruker de riktige fargene på de bestemte pixlene ellers.. en ødelagt pixel( hot pixel) er ikke nødvendigvis ødelagt for alle fargene,kan være for bare en-to fargekombinasjoner som den ikke takler..

Beste måten for å teste skjermen på (den jeg syns er best) er å installere et bittelite program som heter Torch.Dette porgrammet er laget kun for å vise en blank skjerm mens det får bakgrunnslyset til å lyse hele tiden.. da kan man bruke tlf som en slags nød.lommelykt om natten.. men,om man flytter på joysticken i de forskjellige retningene,så viser programmet flere forskjellige farger(en farge som dekker hele skjermen) denne funksjonen er laget for å kunne redusere lysstyrken men,fungerer bra for å analysere skjermen også! :)

THPS er riktignok laget for N-GAGE men det har ingenting å si for pixlene..

Raygun

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...