Ava1on` Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) Eg syntes å huske at de solgte Suntek på komplett.no men eg finn ikkje det att, er det andre plassar dei selg Suntek Vivid kabinett ? Endret 7. mars 2004 av Ava1on` Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) Prøv www.microplex.no , kunne ikke sjekke dette selv for av en eller annen grunn kom jeg meg ikke inn på siden, men jeg mener at de selger suntek kabinetter der! og finner du ikke det kabinette, så har de mye annet snaxy å finne der! Endret 7. mars 2004 av Rasch Lenke til kommentar
Ava1on` Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 Der har eg vert, og der selg dei ikkje suntek, men eg er fast bestemt på å ha Suntek Vivd, type kvit eller svart Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Ok, er ikke sikker på om jeg har sett disse, men da aner jeg egentlig ikke. Prøv: www.psdata.no , www.3dfxcool.no .. det er forsåvidt alle sidene jeg vet om som selger mye bra.. Lenke til kommentar
Ava1on` Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 Der og har eg sett Slik ser det ut Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 De har det på databutikken.com. Her ja. Det finnes forresten en søkefunksjon som heter prisguide på hw.no, hadde du brukt den ville du ha funnet kabinettet med en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå