scoot Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) Heisann, som kanskje noen vet fra før har jeg modda på et Aopen HQ08, men jeg føler fortsatt at det ikke kjøler nok, dvs, jeg har 3 x80mm (en suger inn nede, 2 blåser ut oppe) , men CPU'n har fortsatt høy temp ( 45-50C* ).. . jeg vil nå gjøre noe for og prøve og få bedre luftgjennomstrømning.. Evt, mekke min egen vannkjøling, siden jeg ikke har penger til et ferdig sett.. Forslag ? .. Evt, hjelp ? .. Endret 7. mars 2004 av Sc0oT Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 sunbeam overclocker cooler kit? 170kr på microplex. et fanadapter og en diger vifte mvh ballemann Lenke til kommentar
scoot Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) sunbeam overclocker cooler kit? 170kr på microplex. et fanadapter og en diger vifte mvh ballemann .. takk Sier noe der... ;D.. SKal jeg ha.. ;D Endret 7. mars 2004 av Sc0oT Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 o ye, jeg har det selv jeg overclocker kit, adapter og en 120mm titan vifte, tempen falt med ca. 10 grader absolutt og anbefale Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Lag en egen airdukt fra en av viftene og rett inn sånn tålig rett på cpuvifta. Gjerne ett nytt hull i sida eller noe. Jeg borra et hull selv og "sveisa" sammen ei dukt av colaflasker og satt den på vifta! Cpu temp før var gjennomsnittlig 50-60 grader og nå ligger den på 30-40 grader !! Det må jo sies å være bra. Det kostet med den nette sum av 0,00 kr Men hvis du vil ha det skikkelig så er jo det andre forslaget kjempefett! Litt mer proft også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå