gv1 Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Hei! Skal kjøpe meg mitt første digitale kamera, og hva skal jeg velge? Det må ikke koste over kr. 2000,-, helst i nærheten av 1500,- Må være selvutløser og blitz samt overføring til pc. Kanskje mulighet for å montere stativ. Er det klargjort for dette på mange dig. kamera? Hvor mye koster det billigste stativet? Og ikke minst, hvor kjøper jeg dette kameraet? Skal ikke ha noe avansert, kanskje jeg kan kjøpe brukt? Meget takknemlig for svar! Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 søstra mi kjøpte et nikon coolpix 2100 hos mpx som hun er storfornøyd med og som fyller dine kriterier,tror det er stativfeste også,du kan eventuelt sjekke dette på tilbehør.tror kameraet koster ca. 1700 hos www.mpx.no Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) Ellers så vil Canon A60 fylle dine behov. Har vært borti både Nikon og A60 og må si at jeg uten tvil foretrekker Canon fremfor Nikon (har selv A80). Du får A60 til ca 1800 kroner på nettet. F.eks WWW.MPX.no Ellers så er det bare å lete gjennom sidene her for tips, info og priser. Sjekk produktguiden. Ellers så har vel de aller fleste kameraene de funsjonene du etterlyser (blitz, overføring, stativfeste osv) Stativ finnes sikkert i alle prisklasser, spørs hva du skal bruke det til. Det fins enkle (bitte)små stativer som funkerer fint til sitt bruk til under 100lappen. Ellers er det bare å spørre i fotobutikker osv.. Evt Clas Ohlson og biltema kan kanskje ha noe billig som helt sikkert fungerer helt fint til hobbybasis. Mvh AW Endret 8. mars 2004 av awesnes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå