Gå til innhold

nye øreplugger

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøvde "the plug" her om dagen.

Grei lyd, mye bass. Jeg syntes det er ganske lik lyd som i Koss Porta pro.

Men vrien å få til å sitte rett i øret, samt det fester seg masse dritt på pluggene.

Men et godt kjøp alikevell.

Kjøpte min på komplett vet ikke om det er der den er billigst.

Koss "the plug" 173,-

Lenke til kommentar

Jeg har ikke prøvd the plug, men i følge andre sider (som ipodlounge.com) skal de være vassne. Jeg endte med Sony MDR-EX71 som jeg er kjempefornøyd med og som i følge samme kildene skal være meged gode i forhold til pris (500,-).

Lenke til kommentar

Støtter meg til den siste. Hadde "the plug" før, men syns de var vanskelig å få inni øret, samt at skumgummien ble slitt. Har hatt MDR-EX71 et år eller noe sånn nå. Sitter godt og har god lyd!Anbefales på det varmeste!

Lenke til kommentar

Jeg har B&O A8 som jeg bruker sammen med Ipoden min og kan anbefale dem på det varmeste...de er dyre, men absolutt verd det. Må nesten koste litt hvis du skal har et par plugger med aliminium og to bevegelige ledd som samtidig spiller nydelig... ;)

Lyden er veldefinert og fin, men hvis du er vant til portapro vil du kanskje syns at B&O produserer litt lite bass...Jeg for min del syns at portapro har for mye bass, noe som tar bort noen av nyansene i musikken.

Lenke til kommentar

Jeg trenger også øreplugger til Ipoden min. Hvor var det du fikk kjøpt de sony-ørepluggene dine? Har du en URL til et sted man kan kjøpe dem eller se litt info om dem?

Eller er det noen andre om har noen plugger å anbefale? Helst ikke sånne som liksom går rundt øret.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...