Lexler Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Jeg har vært trofast bruker av epostportalen, men nå skal de legge ned, og epostdressen min forsvinner. Nå har det seg sånn at jeg vil gjerne ha ny adresse, men jeg hater å forkorte navnet mitt, bruke teite tegn iforbindelse med det eller andre ting. Jeg vil bruke fornavnet mitt. Jeg har et ganske skjelden fornavn, men det er ikke skjeldent nok til at jeg får bruke det hos store epost steder. Noen som har forslag til en lite brukt gratis epostserver, gjerne àla epostportalen? Uaktuelle er hotmail, yahoo og start. de har jeg prøvd... På forhånd takk Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Hva med home.no? Chello har vel? Lenke til kommentar
lodott Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 www.mail.com Der kan man velge blant ganske mange forskjellige domener.. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) www.webmail.no sier eg. der får du en ganske stor lagrings plass, den har også et ganske bra anti-spam filter. anbefalsest på det sterkeste. Endret 27. april 2004 av TLZ Lenke til kommentar
magne30 Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 www.netcom.no er visst bra. Jeg bruker start. og det liker jeg. liker å bruke epost program og ikke webmail. Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Kjøp deg et eget domene. Hos f.eks. Domeneshop koster det meg ca. 250 i året, da har jeg ubegrensa med alias og en pop/webmail konto på 100mb. I tillegg får jeg spamfilter og mailen blir scanna for virus. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Når man betaler for e-mail så er den somregel best. Da har man somregel krav på kunderservice også. Også myye bedre plass, du trenger ikke være redd for at innboxen din går full på en liten stund. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Nrkpost er ganske bra, til gratis mail å være. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Jeg bruker netcom.no - men da bør du bruke en e-postklient som outlook eller noe annet stash. Den funker i hvert fall fint for meg. Jeg har hatt den en stund og har enda ikke mottatt spam. (nå bruker jeg den sjelden til å registrere meg med og slikt, men det er en annen sak) Lenke til kommentar
enden Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Må si meg enig i at den beste mailtjenesten er den du betaler for. Kjøper du deg dittetternavn.com idag (du har jo et sjeldent navn så det kan være ledig) så kan du beholde den samme epsotadressen resten av livet. Personlig synes jeg det er veldig behagelig å ha [email protected] så jeg betaler gjerne noen grunker av "ukelønna". Men seriøst - det er snakk om et par sixpacks eller røykpakker i året... Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Jeg har vært så heldig å få muligheten til å beta-teste Gmail fra Google... les min omtale om den på PDA Norway, den er skikkelig bra Lenke til kommentar
{RS} Alterian [ChK] Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 (endret) Eller hva med å finne på et kult kallenavn å bruke hotmail? Jeg vet ikke... Gjør som du vil, og lykke til i jakten etter* ny e-mail... Endret 27. april 2004 av {RS} Alterian [ChK] Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Bruk hotmail du. det er den aller beste. Få et bra nick og bruk hotmail eller bruk tid på å finne deg et annet sted. Lenke til kommentar
enden Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Hotmail er da over hodet ikke bra... + God webmail, det skal de ha - Lite lagringsplass - Alle ok aliaser er tatt - Mye spam Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Denne Viss du liker enga da Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Bwahaha! Verste jeg har sett :s om du kan så er den du betaler for mye bedre, kjekt med stor plass osv Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Hotmail er da over hodet ikke bra...+ God webmail, det skal de ha - Lite lagringsplass - Alle ok aliaser er tatt - Mye spam Hvis man skrur spam-filteret på medium (eller no sånt) går alt av spam i "Junk-mail" (isåfall det jeg får, ca. 5 om dagen). Men jeg synes det går litt treigt (laste opp/ned/administrere) med hotmail når jeg bruker Outlook, det går mye fortere med f.eks home.no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå