Gå til innhold

Jeg må ha ny epost adresse

Lexler

Anbefalte innlegg

Jeg har vært trofast bruker av epostportalen, men nå skal de legge ned, og epostdressen min forsvinner.

Nå har det seg sånn at jeg vil gjerne ha ny adresse, men jeg hater å forkorte navnet mitt, bruke teite tegn iforbindelse med det eller andre ting. Jeg vil bruke fornavnet mitt. Jeg har et ganske skjelden fornavn, men det er ikke skjeldent nok til at jeg får bruke det hos store epost steder. Noen som har forslag til en lite brukt gratis epostserver, gjerne àla epostportalen?

Uaktuelle er hotmail, yahoo og start. de har jeg prøvd...

På forhånd takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Jeg bruker netcom.no - men da bør du bruke en e-postklient som outlook eller noe annet stash. Den funker i hvert fall fint for meg. Jeg har hatt den en stund og har enda ikke mottatt spam. (nå bruker jeg den sjelden til å registrere meg med og slikt, men det er en annen sak)

Lenke til kommentar

Må si meg enig i at den beste mailtjenesten er den du betaler for. Kjøper du deg dittetternavn.com idag (du har jo et sjeldent navn så det kan være ledig) så kan du beholde den samme epsotadressen resten av livet. Personlig synes jeg det er veldig behagelig å ha [email protected] så jeg betaler gjerne noen grunker av "ukelønna". Men seriøst - det er snakk om et par sixpacks eller røykpakker i året...

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Hotmail er da over hodet ikke bra...

+ God webmail, det skal de ha

- Lite lagringsplass

- Alle ok aliaser er tatt

- Mye spam

Hvis man skrur spam-filteret på medium (eller no sånt) går alt av spam i "Junk-mail" (isåfall det jeg får, ca. 5 om dagen).

Men jeg synes det går litt treigt (laste opp/ned/administrere) med hotmail når jeg bruker Outlook, det går mye fortere med f.eks home.no.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...