Gå til innhold

XP & LAN


Anbefalte innlegg

Vurder å kjøpe Win XP ,men en kamerat av meg sier at for å ha et nettverk må alle ha XP hvis ikke går det ikke. Vet ikke om jeg skal stole på det men jeg vil i hvertfall ha et svar så jeg er sikker på om jeg skal kjøpe det.

 

[ Denne Melding var redigert av: Zethyr på 2001-10-28 20:36 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror nok kopiene du vil finne i butikkene til jul allerede er sendt ut fra Microsoft...

Og service pack kommer ikke før etter jul etter det jeg har hørt.

 

Jeg har kjørt WinXP build2600 (OEM) i over en mnd. og har ikke hatt problemer med hverken hardware eller software.. Beste OS jeg har prøvd.

Lenke til kommentar

Var på et lan for noen dager siden og skulle spille StarCraft mellom to maskiner med WinXP og Win 2000. Dette gikk rett og slett ikke. Begge maskinene nektet å koble til den andre. Ingenting var feil med spillet, så jeg mistenker Windows 2000 for å være syndebukken.

WinXP ser ut til å bli (relativt) fint det. Klarte å kjøre Grim Fandango på det, noe som ikke gikk i Win2000!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg veit om mange bedre ting som jeg kunne brukt de tusenlappene på en "orginal" cd..

Men dere med Broodwar.. jeg er ganske sikker på at det er noe med instillingene dine! Du husker sikkert at det er folk som har hatt prob med win2k-win98 i starcraft?? Husker ikke helt hva en skulle stille om på, men det var ikke no stort..

Vis noen veit det, svar :smile:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Xp fungere helt fett i nettverk, faktisk bedre enn 2000, i xp er det fjernet endel bugs (eks. at 2000 browser store nettverk drit tregt). Men personlig synes jeg at 2000 er bedre ytelses messig en Xp. Xp er utrolig tungt å kjøre... Så vis du er en som er ute etter en maskin med topp ytelse så vil jeg annbefalle 2000 eller gode gamle WinMe (som er tunet, selv om Me har mye bugs).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...